Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
653
 

Kendilerini bir şey sanan ve sağa sola çamur atan, o çok duyarlı; Köşe ve Blog Yazarlarına!

Kendilerini bir şey sanan ve sağa sola çamur atan, o çok duyarlı; Köşe ve Blog Yazarlarına!
 

Duyarlı bir konu fotoğrafı


Dünyada ve ülkemizde ortak yaşadığımız hayati konulara ne kadar duyarlıyız?

Bir yazan olarak, örneğiyle birlikte şimdi size onu göstereceğim!...

HABER:

İtfaiyede tanıdık isimler:

İstanbul’un itfaiye ihalesini Lapis-Makro ortaklığı almış. Lapis’in ortakları arasında Deniz Feneri e.V. soruşturmasında adı geçen Beyaz Holding bulunuyormuş. Şirket, Beyaz Holding’le aynı adreste faaliyet gösteriyormuş. Kaynak: Milliyet.com.tr

Haberin yorumu:

Desenize denizden sonra karada da yandık!

Peki denizden babanız çıksa, çiğ ya da pişmiş yine yer misiniz?

Ahh ahh

Tühh tüh

Nerede o eski tulumbacılar değil mi?

Yangınn varrrr

Nerede?

Fesat-İstan'da!

Vs. vs. vs.

Bir düşünce trafiği:

Bu haberin ''aynısını'' sizlere aktararak ve de azıcık ilaveten ''ahh - vahhh'' diye yakınarak Kİ bunu hepimiz yapıyoruz, şimdi biz; duyarlı ve de vicdan sahibi yazar mı olduk?

Demezler mi?

''Biz bu haberi zaten okumuştuk, duymuştuk ve senin gibi yazıp, yakınmıştık. Senin yazacak, söyliyecek, çizecek, bir fikrin, zikrin, bir önerin yok mu arkadaş?''

Sende aynını yapıyorsan Kİ yapıyorsun!

O zaman sus!

Ya da papağan gibi değil de adam gibi, kendinden fikirler doğur yaz bize senden yeni bir şeyler okuyup öğrenelim.

Şu an yapmam gereken tek şey, kendini ''duyarlı yazar'' sanan, yani kaşınan o kişiye ... !

Anlayan anlasın!

İnsana zorla ''siyaset'' yazdırıyorlar kardeşim. (!)

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

değişen kişiliklerimizle( yazı yazarken) ispata uğraştığımız çok şey var değil mi Rana hanım, "kendini"duyarlı yazar" sanmak" başka, cidden duyarlı biri olabilmek başka diyorum. Burada yazan çok kişiyi bir kuş olup izlemek isterdim, yazdıkları kadarlar mı yoksa yazamadıkları yönleriyle mi iştigaller bu dünya üstünde.

Portakal Çiçeği ve FISILTI 
 20.12.2009 10:22
Cevap :
Hay aklınızla bin yaşayınız Sevgili Portakal Çiçeği, Konunun öyle bir yerinden yakalamışsınız ki insanın kendisini bir sanabilmesi mümkün gözükmüyor. :) Aslında yaşadıklarımız ağzımızdan çıkanların aynası olmalı değil mi? Sizinde dediğiniz gibi acaba yazdıklarımızın ne kadarıyla gerçek hayatta meşgul oluyoruz? Evet. Buradan yakalım.. Sevgilerimle.  20.12.2009 12:23
 

Burada ağırlıklı olarak haber ve magazin konularında kopyala yapıştır türünden günde 2 den fazla yazı yazan yazarlar var. Aslında Milliyet'in internet sayfasında çıkan haberleri blog haline getireceklerine o haberlerin altındaki yorum kısmını doldursalar daha yararlı bir iş yapmış olmazlar mı? Saygılar....

Erol Özışık 
 17.12.2009 13:55
Cevap :
Sayın Işık, Sizde başka açıdan değerlendirmişsiniz. Aslında kimsenin kimseye mana bulmaya yüzü tutmayacak bir ortamı paylaşıyoruz. Nedense bazılarımız hangi duygularına esir düşüyorlarda kendilerini ezik hissedip başkalarından üstün görme çabası içine giriyorlar bunu yaparkende illa ki de birilerine laf yetiştirecekler. Bizde aptalız ya hiiiiç anlamıyoruz. Susuyoruz suskunluğumuzdan da anlamıyorlar. Zaten aman aman yazarlar olsaydık burada ne işimiz vardı? Burası adı üstünde e-günlük,weblog,e-günce, :) Sevgilerimle :)  19.12.2009 0:07
 

Bazı kişilikler iyilik, hayır mefhumunu bilemezler. Yapmamışlar, onun hazzını yaşamamışlardır. Selam bile çıkar gereği verilir kanaatları vardır. Tıpkı İslam'a inanmadığı halde her an müslümanıları eleştirmekle beslenen kişilikler gibi. Böyle tipler her zaman olmuştur ve olacaktır da. Zevkli tarafı onları gülümseyerek, ibretle izlemektir. Selam ve saygılar.

akar 
 17.12.2009 10:16
Cevap :
Sevgili Akar, kimse kimsenin içini bilmeden içini okuduğunu sanıyor kendince atıp tutuyor. Aklımıza bir getirsek herkesin kendine göre bir doğrusu ve yol izleyişi olduğunu. Bütün insanların aynı düşünce ve davranışta olması ne kadar saçma sapan yavan bir hayat sunardı bize. Bunun bile düşünemiyoruz.. Efendim, ilgili yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ayrıca geciken cevabım için de özür dilerim. :( Sevgim saygımla..  18.12.2009 23:59
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1989
Toplam yorum
: 5393
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4970
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster