Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kendim Olayım

Sözüm olmasın
Ne ona
Ne buna
Ne de kimseye
Ayıplamak
Kınamak
Şikâyet etmek
Uzak kalsın benden
Ya da
Ben uzak kalayım onlardan
Tek bağlılığım
İşim olsun
Aklımı kullanayım işimde
İşimin ustası olayım
Hem aklımı
Hem ruhumu kullanayım işimde
İşimin sanatçısı olayım
Dört dörtlük yapayım işimi
Başkalarını dert etmekten öte
Güzel düşüneyim
Güzel söyleyeyim
Güzel davranayım
Güzelle buluşan olayım
İnsanların gözünde
Onlara da
Örnek olayım
Güzelle buluşmada
Gülen gözlerle bakayım çevreme
İçi ısınsın karşılaştığım insanların bana
Onlar da başlasınlar böyle bakmaya
Çevrelerine
El uzatan olayım
Yardıma gereksinim duyanlara
Sonra dönüp
Ardıma bakmadan uzaklaşayım oradan
Unutayım yaptığım iyiliği
Söz konusu etmeyeyim bir daha
Bilirse
Bir iyilik yaptığım bilsin iyiliği
Bir de Tanrım
Özendiğim tek varlık
Tanrım olsun
Ondaki
Doğruluk
İyilik isteği
Barışa yakın duruş
Barış bozuculukta hiç oluş
Bende de olsun derim
Çalışmak
Üretmek
Geliştirmek
Bilimsellikte yol almak
Herkese yetecek kadar
Üretmek
Açlığı açıklığı
Yokluğu yoksunluğu
Fakirliği fukaralığı
Yok etme savaşımı vermek
Emek sömürüsünü
Kökünden kazıyıp
Herkesin
Üretim gelirinden eşit yararlanmasını
Gerçekleştirmek
En büyük tutkum olsun
Ben değil biz demeyi huy edineyim
Seven olayım
Sayan olayım
Sevilen sayılan olmaya çalışayım
Dostluk çiçeğini
Sürekli koklayayım
Gölgesinde serinleyeyim
Kişisel çıkar değil
Toplumsal çıkar derdim olsun
Toplum
Bütün insanlar kardeştir
Anlayışına gelsin öyle yaşanılsın
Şunu unutmayayım
Bu dünya fani
İnsan bu dünyadan gelip geçici
Gerçek mekân
Tanrı katında olan bekler durur insanı
Buraya gitmenin de koşulu vardır
Nedir onlar
Yukarıdan beri saydıklarımdır
Ama en vazgeçilmezi yalansızlıktır
Yalanı unutmayan insan
Asla tanrı katına ulaşamaz
Unun yeri Tanrı katı kapısı önüdür
Bekler durur orada yalancı
Can atar girmek için ama
Ne çare
İşte ben buna öykünüyorum
Bu öykündüğüm olayım
Yani
Yani
Yani
Ben olayım
Ben olayım
Ben olayım
Tek yönlendirenim
Tanrıdır benim
Tanrıdır benim
Tanrıdır benim
...

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..