Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Kendimden vazgeçtiklerim

Gözlerinden sonram yoktu.

O an kayboldum.

Herkes beni arıyordu,

Ama kimse bulamıyordu.

Saatlerce bakakaldım uzaklara.

Daldım öylece.

Bir noktaya sabitlendi hayatım.

Gözbebeklerini,

Gülüşünü hiç unutamıyorum.

Seni kaybettim artık,

Çok geç onu da biliyorum.

Bir şansımız daha olur mu,.olmaz galiba,

Ama sen benim kalbimi 2 ye bölen yarımsın.

Sensiz her şey anlamsız.

Belki bir gün yeniden doğar umut ne dersin?

Belki de buluşup eskileri yad ederiz.

Beraber.

Söyleyemediklerimizi konuşur,

3-5 yılın hesabını yaparız.

Ben seni hala bekliyorum.

Gelmeyeceğini bilerek,

Ama yinede;

Göz bebeklerinin içine kendimi hapsederek.

Dokunulmamış Sevdalar...

 

 

 
Toplam blog
: 37
: 96
Kayıt tarihi
: 05.03.16
 
 

"Dokunulmamış Sevdalar" ve"Vedasız Ayrılıklar" kitaplarının yazarı..Turizm- İşletme mezunu..Diksi..