Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendime de iyi davranabilirim aslında.

Kendime de iyi davranabilirim aslında.
 

kendim


Bu gün tuhafım. Hiç olmadığım kadar huzurluyum. Tabi bu böye gitmez bi tuhaflık olacak diye beklerken manita aradı. Kendisi epeydir uzaklarda olduğundan sevinçle açtım bıcır bıcır konuşuyorum (yemin ederim ben bir şey yapmadım) birden konu 'kadınlar şöyle böyleye geldi. Anında nevrim döndü tabiyatıyla aklıma gelen bütün hakaretleri ve aşağılamaları erkek nesline saydırıyordum ki manita başladı gülmeye. Ortada bir gıcık verme olayı var amma ben geç anladım.

Sevimli olmaya çalıştım ama iş işten geçmişti. İşte orda dünya birden durdu epeydir gördüğüm enn adam gibi adamla manita olayına girmiş ve mutluydum. Her türlü naz niyaz olayımı çekiyor, hediyeler alıyor ve mutlu olayım diye uğraşıyor. Bense ne zaman bitecek korkusuyla yaşayamıyorum bile bu güzellikleri.

Hemen bir savunma ve çemkirme hali hazırda bekliyorum. Nedir bu yaaa? İçime işlemiş tırsıyorum. Biliyorum her güzel şey biter ama bu korkuyla da yaşanmıyor ki. İnsan sürekli terkedileceği anı bekler mi ben bekliyorum işte. Yavru kediler gibi sevimli olursam belki şansım artar yok onu da beceremem. Tırs tırs nereye kadar bilemiyorum dedim ve bir karar aldım yaşamaktan korkmayacağım. (Biliyorum Allah belamı verecek ama)

Yaşam koçu arkadaşlar çok kızacak ama içimden korkularımı atamıyorum ama onlarla yaşamaya alıştım. Öyle bir savunma geliştirmişim ki gidenin ardından bakmıyorum bile. Bütün ilişki boyunca kendimi ayrılığa hazırlamış oluyorum. Geriye tek kaçınılmaz sonun gerçekleşmesi kalıyor.

Sorun bende mi diye düşünüyordum ki pek çok kadın aynı şikayetleri dillendirince aklıma geldi. Sanırım ilişkiler değişmiş ve erkeklerde buna alışmıştı. Bir süre iyi gidiyor ve sonra kadın yeteri kadar eziyet etmiyor ya da kendini dayatmıyorsa sıkılıyorlar.

Ah şimdi de çalışma koşulları için bir çift laf etmeden geçmeyeceğim. Gece geç yatıyorum sabah kalkmakta zorlanıyorum. Gece bekçiliği dışında alternatif çalışma saatleri talebindeyim. Bazı okullar, hastaneler, postaneler öğleden sonra açılsa geç kapansa olmaz mı? Bir de kan alma ya da diğer tetkikler için sabahın kör kütüğünde kalkmak eziyetinden bıktım. Yakında ölümü göze alıp bu uygulamayı protesto edeceğim az kaldı.

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..