Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Kendime dizeler

Kendime dizeler
 

Yazdıklarım sana, son mektup say bu dizeleri
 
Ya da bir aşk kitabının son sayfası diye oku
 
Zira ben senden havlu attım yaşamın ringinde
 
Aşk herkese haktır ama deniyorum olmuyor
 
Bir türlü tutamadım sevgi tramvayının kapısını
 
Belki düşlerde yenik olmak istemediğimden,
 
Ya da elimi birine uzatmak istemediğimden,
 
Belki içteki korkuların evhamların çokluğu,
 
Ya da sana olan duyguların azlığıdır neden
 
Bildik parlak renklerin siyah ve gri olması mı?
 
Seçimlerdeki yanlışlıkların idraki midir sorun?
 
Tenler korunuyor ama ruhlar sokakta başıboş
 
Bir hata var belli fakat hata kimde o belli değil
 
Belki bende, belki sende, belki de yaşamda
 
Tekrar yollara koyulmanın anlamsızlığı gibi,
 
Duraklardan yanlış yolcular seçmek de aynı
 
Ama bundan sonra biliyorum diyeceklerimi
 
Şöyle diyeceğim duraklardan binenlere:
 
“Öylesine uğrama artık bir an ya da birkaç saat
 
Ziyan etme vaktimi zira kalbim adak yeri değil”
 
Anladım ki bu sözleri şiar edinmem gerekiyor
 
Ve de anladım ki bu dizeler de sana değil
 
Evet, sana diye başladım ama
 
Yine bana yazmışım bu dizeleri…
 
 
Bojidar Çipof 
14 Mayıs 2011 02.25
 
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..