Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '21

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendime İnanıyorum

Yeteneklerimi özgür bırakıyorum. Kendimi gerçekleştirebileceğime inanıyorum. Yapabilirliğimi kabul ediyorum. Ben bana inanıyorum. 
 
 
 
Yüzümü güneşe dönmeyi ve onun var eden gücünü kabul ediyorum. Ben içimde bir yerde gizli kalmış gücümü kabul ediyorum. Yağmurlu gecelerin sabahı her zaman tertemiz kokar, rahatlamış ve temizlenmiş olur toprak ve gökyüzü. Kendime inandığım zaman yapabileceklerimden sonra hissettiğim gücün yansıması gibi.  
 
 
 
Yüzümü güneşe dönüyorum ve onun yeniden yaşam veren, çoğaltan ve yükselten enerjisini kabul ediyorum. Hayal ettiğim yaşamın kanatlarını kendi gücüm ile açıp ilerlediğimde göklerden bana gözüken özgürlüğü ve uçsuz bucaksız gökyüzünde devam etmeyi seçiyorum. 
 
 
 
Bugün ben kendimi seçiyorum, içimde var olan yaratım, onarım, var eden ve yok eden gücü. İsteklerimi ve hayallerimi mutlak sevgi ile birleştiren varlığımı ve o güçlü varlığı kabul ediyorum. 
 
 
 
Yaşadığım tüm zaman dilimleri içinde en güzel yemek yapan olmayabilirim, fakat o yemeği hazırlamak için dışarı çıkıp yaptığım alışveriş, yemeği yaparken geçirdiğim vakit, o vaktin içinde yaşadığım tüm duygular beni kendimi gerçekleştirmeye, özgürleşmeye ve var edebilme gücü ile inancımı güçlendirecektir. Çünkü halen ellerim, parmaklarım ve kalbim ve aklım o tarifi hatırlar ve gerçekleştirmeye hazırdır.  
 
 
 
Kendine inandığında, gördüğün güneş ve ay sana daha parlak gelmeye yapabileceklerin kapalı kapılardan gün yüzüne çıkmaya seni ve içinde bulunduğun dünyanı daha iyi aydınlatmaya başlayacaktır. Bir akşam evine dönerken kendine topladığın bir demet papatyanın kokusu ve seni içine alan duygu seninle birlikte yaşamaya başlayacak.  
 
 
 
Kendi gerçekliğin ile karşılaştığında yapabileceklere inan ve devam et, sen tüm evreni içinde barından ve aynı evreni bir yaşam kaynağı olarak kullanabilen eşsiz bir varlıksın. Yaşamın sana getirdiği canlılığı ve kaynağı kullanmayı öğren. Hayatın sana sunduğu fırsatları görebilmeyi ve onlarla nasıl ilerlemen gerektiğini öğren. Sen kendine inan. 
 
 
 
Hayatın yol göstericiliğine inanın. 
 
 
 
Yaşamınızın bereketle ve bollukla eşleşip birleşmesine niyeten, 
 
 
 
Şifa olsun, 
 
 
 
Ebru Demirhan 
 
 
 
www.ebrudemirhan.com 
 
 
 
@ebrudemirhan.ytm 
 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..