Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Kendime seni diliyorum

Kendime seni diliyorum
 

Mavi Şair/Emre Erden


Vakitsizliğin iki ucu keskin dirhemindeyim. 
Akrebin, yelkovanı umarsızca takip ettiği, 
Kağıdın, kalemle sohbete başladığı. 
Yine anlar yaşıyorum, seni dilediğim. 
 
Eski bir anadolu türküsü dinliyorum, 
Sobaya attığım ateş üşüyor; 
Sen olmayınca. 
Yine başlıyor siyasi fikirlerim... 
 
Karda naylon çadırda yatan çocuğa, 
Kızarmış kestane kokulu bir ev diliyorum. 
Ağlamaktan ruhu karanlığa hapsolmuş kadına,  
özgürlük talep ediyorum. 
Onu ağlatan adama, 
Ömür boyu müebbet!
Kıramayacağı zincirlerle yaşayıp,
Esaret çeken memleketlere, 
Özgürlük diliyorum. 
Kıbrısın sarışın kalmış toprağına su 
Çıplak kalmış dağlara kar,  
Düz ovalara güneş diliyorum. 
Ayrılanlara kavuşmak diliyorum sevgilim. 
Meleğini unutamayanlara, melek,
Yüreksiz bedenlere yürek,   
Hastaya derman diliyorum. 
 
Kendime ise seni diliyorum sevgilim. 
Gurbetimde hayal edebileceğim memleket arıyorum,
Dışama seviyorum diyebileceğim sen, 
İçime, seni sevmeye yakışan bir ben, arıyorum. 
Birgün bu adalet taleplerimden atılacam ya zindana,  
Kendime zindan arıyorum. 
Ucu sonu görünmeyen bir sen. 
Oza kahvesi renginde gözlerini, 
40 yıl sen de kalacağım kahveye
Fincan arıyorum.  
Gelişini hayal ediyorum. 
O uzun sarı saçlarının üzerine düşen, 
Karları eritecek güneşi, 
Kışı bitirecek baharı,
İstiklalimi ve istikbalimi, 
Ve yalnız seni...    

Emre Erden/Mavi Şair 
 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..