Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendime Theta Healing® Seans Notları: Para Sınırlıdır

Kendime Theta Healing® Seans Notları: Para Sınırlıdır
 

Para Sınırılıdır İnancımı Nasıl Fark Ettim?


Para Sınırlıdır….!

“Söylediklerinize dikkat edin;
düşüncelere dönüşür…
Düşüncelerinize dikkat edin;
duygularınıza dönüşür…
Duygularınıza dikkat edin;
davranışlarınıza dönüşür…
Davranışlarınıza dikkat edin;
alışkanlıklarınıza dönüşür…
Alışkanlıklarınıza dikkat edin;
değerlerinize dönüşür…
Değerlerinize dikkat edin;
karakterinize dönüşür…
Karakterinize dikkat edin;
kaderinize dönüşür.”

Gandhi


Dil söyler, zihin inanır ve bir güzel kayıt edermiş. Evrende sınırsız olan bir şeyi nasıl kendi kendime sınırlandırdığımı sizinle paylaşmak istiyorum. Enerji ve farkındalık üzerine kafa yorduğum ilk zamanlarda üzerinde en çok takıldığım ve uzun süre aşamadığım inanç olmuştur  “para sınırlıdır” inancı.

Bu işler soğan kabuğu soymak gibidir derim hep. Katman katman soyarsınız ve altından bir inanç daha çıkar. Tam çözdüm dersiniz hoop bir başka yerden çıkar karşınıza. “Bazen karşınıza çıkanlar tıpkı bir soğanın gözlerinizi yaktığı gibi, kalbinizin, benliğinizin en derinine kadar dokunabilir. Çoğu zaman kolay olmayabilir yüzleşmeler.”

Evet, “para sınırlıdır”  diyordum. Kendimce kaldırıp değiştirmiştim bu inancımı ama başka bir yerden öyle bir şey yaşadım ki aslında bunun tamda köküne inmemiş olduğumu fark ettim.

ThetaHealing® Game Of Life eğitimindeydik, bize bazı inanç kalıpları verilmiş ve orada çalışmaya başlamıştık. Bir inanç vardı ki asla değişmiyordu bende

Para sınırlıdır inancımı değiştirmiştim ama para kazancımın limitini sınırladığımın farkında bile değildim. Ve bu limiti bir türlü aşamıyordum. Kas testi yapıyorum, kazıyorum, değiştiriyorum ama o gün o limiti asla yükseltemedim maalesef.

Bir süre sonra evde oğlumda eski fotoğraf albümlerine bakmak istedik. Fotoğraflarımız kocaman bir kırmızı kutu içinde ve kütüphanemizin üzerinde durur. Çok ortalarda durmadığı için sık sık elimizin altında olan bir kutu değildir. İçindekileri tek tek boşaltıp bakıyorduk, elime altın varaklı bir çerçeve geçti. Şok oldum o AN. Tamamen unuttuğum bir ritüelimle yüz yüze gelmiştim. Kırmızı bir kâğıda sahip olmak istediğim şeyleri yazmışım. Yazdığım tarih 2011 yılı bir yeni ay dönemi. Ve benim bunu bulduğum zaman 2015 yılı. Orada kocaman aylık gelirim X TL yazmışım ve o an aldığım maaş o kadardı, esas ilginç olan Game Of Life eğitiminde de ilerleyemediğim takıldığım limit de tam o X TL kadardı.  Ritüelller, niyetler, söylediklerimiz gerçekten oluyor. Ben o kırmızı kâğıtta yazdıklarımı zamanla sizler ile paylaşacağım. Çok daha ilginç olanlarda vardı.

O fark ediş ile ne mi oldu evet benim X TL olan maaşım ve ek gelirlerim artmaya başladı.

Farkındalık ile yaşadığınız AN’larda değişim dönüşüm için ThetaHealing® öğrenmek isterseniz.
www.ebrusener.com web sitemden güncel eğitimleri takip edebilirsiniz.

 
Toplam blog
: 6
: 326
Kayıt tarihi
: 02.08.18
 
 

Her kadın bir markadır, kendiniz ile aranızdaki en büyük engeli fark edip dönüştürmeniz için spir..