Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kendime

Bilmiyorsunuz

Ben aslında çok konuşuyorum

Rötarsız tirenler geçiyor ekspres

En çok hiçbir durağı seviyorum.

Sıvayıp dirseklerime kadar yenlerimi

Uydurup uyağına

Çamdan kavaktan şiirler söylüyorum

En çok…

Allah sizi inandırsın

Dosta düşmana karşı…

Kendime kurtarıyorum aslında bu vatanı

Kendime kabarıyorum böyle hindi hindi

Başımı duvara her vurduğumda

Tuzlu suda ayağım.

Başım başım…

Kadeş' ten beridir çok ağrıyor

Bilmiyorsunuz…

Sıka sıka dişlerimi

Dinliyorum misket havası

Bir yanda kum fırtınası

Bir yanda düğün

Kalk oyna

Çal oyna…

Nasılsa görmüyor bu hummada

Göz gözü…

Ben aslında evet

Çok konuşuyorum

Çok tutunuyorum mertek diye

Kaleme…

Kalem dediğin

Bahtı kara bir odun

Yontmayınca ağzını

Çıkmıyor sesi bile…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..