Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '17

 
Kategori
Deneme
 

Kendime...

Kendime...
 

 
Sadece bu zamanda değil çok zamandır #Hayır diye haykırıyorum.. Öfkeli biri olmadığımdan; sessiz çığlıklar, cılız seslenişler..  Empati+sempati derken çoğu susmalar... Ama sustukça da bir an gelip dökülüyorum... Bu da asıl kendime..Kendi kendime konuşmak yetmiyor, kendi kendime yazmak icap ediyor, böyle zamanlarımda...
 
Benim asıl sorunum çok uzun zamandır Ülkem insanlarının davranış şekilleri.. Epey zaman önce kısa bir araştırma da yapmıştım (90'lı yılların başıydı.).  O zamanki koşullarımda hem yeterli kaynağa ulaşamadım hem de derine indikçe boğulma (!) ihtimalini gördüm!  Zaten bu keşfimden (!) sonra bile isteye okuma kalitemi düşürdüm..Elbette yine iyi kitaplar seçip okudum ama çok derine inmemeye çalışarak!  İnsanlarla iletişimimin sürmesi açısından bu gerekliydi!
 
İşe yaradı mı peki? Eh.. Ama hele bu zamanlarda hiç!  İnsanların davranışlarını izledikçe, hem hala şaşırıyorum hem onlar adına utanıyorum hem de çok yoruluyorum çok...
Bu kadar kötü, bu kadar umursamaz, bu kadar bencil, bu kadar ahlaksız, bu kadar sevgisiz, bu kadar saygısız, bu kadar vicdansız olmalarını anlamıyorum, anlayamayacağım!
Bu yanlışlıkların bazıları küçük sanki önemsizmiş gibi yapılanlar! Ki onlar büyük yanlışları, kötülükleri doğuruyor. Sonra ah Ülkem vah Ülkem..Toplumun aynası nasıl yönetildiğidir....
Farkında mısınız artık ne yas tutuluyor ne de güzel sevinçlerimiz kaldı? Bu yas ama  yakınımız olsun ama katliamlarla, zamansız, kötü kaybedişlerde olsun yürekten gelmeli!! Sevinçlerde tabii... Suçu hep başkalarına atarak ben tek başıma ne yapabilirim diyerek, sorunlardan kaçarak savrulup giden hayatlar, hayatlarımız...
 
Biz önce birey olarak doğru ama gerçekten doğru yaşamayı ilke edinmeliyiz. İlla ünlü, önemli olmamız gerekmiyor..Sadece insani,vicdani yaşayarak toplumda farklılık yaratabiliriz..Hep dediğim gibi birey önce kendini sevip saymalı ki; hani o ruhumuzun ilaçlarından sevilmeyi, sayılmayı yaşasın..
 
Huzur içinde yaşamak hepimizin hakkı... Merhameti yüreğimizde başa tutturursak; ne ötekileştirebiliriz ne öfkeleniriz ne de kendimizi çaresiz  hissederiz. 
 
Gelincik gibi; her şeye rağmen dimdik ayakta, yalnızlığında bile güzel...
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 8
: 130
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Üniversite mezunu.. Ama hayatı daha çok kitaplardan öğrenen... Müzik vazgeçilmezlerimden.. Türden..