Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '17

 
Kategori
Felsefe
 

Kendime

Kendime
 

      Sadece ölmek için geldiğimiz şu dünyada bazen gökyüzüne ait olmak istiyorum. Bir kuş, bir balık, bir bitki, deniz mesela. Bazen yeşerip, bazen havaya, bazen suya ait olmak istiyorum. Aslında ben, tamamen ben olmak istiyorum. Neşeyi acıyı coşkuyu tam hissettiğim gibi yaşamak istiyorum. Başkaları ne der diye düşünmeden yüreğimdekileri söylemek istiyorum özgürce. Birisinin dinlemesini beklemeden kendim ile yüzleşmek istiyorum. Çünkü iyi yaşanmış bir hayat da mutlu bir ölüm getirecektir. Eğer ben içimden geçeni söylediğim için yalnızlığa mahkûm edileceksem içerim baldıran zehirini.

     Bazen aynanın karşısına geçip bakmak istiyorum. Aynada ki ne diyor diye. Herkesi kandırabilirsin ama kendini kandıramazsın. Egon mu yüksek, korkuların mı var?  Yoksa kendine bile bir yabancımısın, Yüzleş!!! Ne varsa ortaya çıkar. Şimdi tam zamanı. Kendini tanımadan bu dünyadan gitmek boşa yaşanmış bir hayattır. İçine dön. Çünkü kutsal olan kişinin kendi gerçekliği için çıktığı yolculuktur.

      Yoksa mektubu olmayan bir zarf mısın? Sonra içinde bir yerlerde saklanmış olan  huzuru ara ve bul. Ama mutlaka bul ve kendini kaderine teslim et. Teslim etki daha çok huzur bulasın.

 
Toplam blog
: 10
: 228
Kayıt tarihi
: 02.04.17
 
 

Lisans mezunuyum, aynı zamanda sosyal hizmetler öğrencisiyim. Bir kamu kurumunda şef olarak çalış..