Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerde Sendeyim

Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerde Sendeyim
 

Sevmekten korkarken yeniden sever mi insan üzülceğini bilerek?

Aynıdır bütün aşklar, sonu üzücüdür. Acı verir. O kadar acır ki canınız, ağlamak bile çözüm getirmez. Gözyaşlarımız akıntılı okyanuslar gibi akar hem de aktığı yerlerin bu yaşlara hiç ihtiyacı yokken.

Ama her yıkılışdan sonraki dirilişde hem de hiç zaman kaybetmeden yine seviyoruz. Çünkü bu bizi yaşatıyor. Biri için yaşamak... Dünyanın en güzel duygusu bu bence. Biri için yaşamak, onu sevmek, onu beklemek, onu özlemek, on ağlamak, ona gülmek, ona hazırlanmak, ona giyinmek, ona bakmak...

Sonunda acı çekiceğimizi bile bile sevmek işte. Ve buna engel olamamak değil; engel olmak istememek asıl hisettiğimiz. Sonu ne olursa olsun yaşamak istememiz bu duyguyu. Evet korkuyorum sevmekten ama çok seviyorum. Sevmekten korkarken birini bu kadar sevebilmeyi de seviyorum ben ya da onun bana kendini sevdirebilme gücünü.

Seviyorum... Haykırmak istiyorum bunu. Evet seviyorum. Hem de çok seviyorum. Onun sevip sevmediğini düşünmeden seviyorum hem de. Siz de böyle sevin. Her yıkılışta yeniden bir dirilişimiz oluyor nasıl olsa... Korkarak sevin bu yüzden.

Ben ilk defa korkarken seviyorum. Hem de sonu olmayacağını bile bile... Ama seviyorum işte. Sevdiğim için mutluyum.

Feridun Düzağaç ne demişti bir şarkısında "Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim... SENDEYİM!"

Bu kadar kelimelerin cümlelerin arasında anlatmak istediğim sadece bu iki cümleydi. İşte hepsi bu.

OLMAKTAN KORKTUĞUM YERDEYİM SENDEYİM!!!!

 
Toplam blog
: 30
: 1090
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

İstanbul Marmara Üniversitesi'nde sahne sanatları üzerine eğitim alıyorum. Dünyanın en güzel şehrind..