Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

06 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Kendimi arıyorum...( Geçip giden Gençliğimi arıyorum...)

Kendimi arıyorum...( Geçip giden Gençliğimi arıyorum...)
 

Ne kadar kalabalıktı daha dün

Şimdi çıldırıyorum yalnızlıktan

Sanki yıkılmış bir çınar gibiyim

Uyku girmiyor gözlerime

Gecelerin sessizliğine sığınıyorum

İçim yanıyor nefesim daralıyor

Daracık çıkmaz sokaklarda

Kendimi arıyorum!

Daha dün minicik bir çocuktum

Yokluk durağında büyüdüm

Acıların içinde yoğruldum

Fırtınalara da kaldım savruldum

Kendim ettim kendim buldum

Şimdi herkesten kaçıyorum…

Yalnızlık artık benim kaderim

Karanlık meyhane köşelerinde

Kaderime küsüp içiyorum

Boğazım kuruyor başım dönüyor

Kadehlerin dibinde kayboluyorum

Uyandığım her gecenin sabahında

Kendimi arıyorum…

Ne kadar kalabalıktı daha dün

Şimdi çıldırıyorum yalnızlıktan

Sanki yıkılmış bir çınar gibiyim

Daracık çıkmaz sokaklarda

Paramparça yitik umutlarda

Uçup giden gençliğimi,

Kapıldığım çaresizlik girdabında

“Kendimi arıyorum”

“KENDİMİ ARIYORUM…              

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 06.10.2013   22.51

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..