Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendimi Azat ettim...

Kendimi Azat ettim...
 

......Yolların bilinmezliğine,içindeki savaşlara,tüm gidişlerin belirsizliğine rağmen,kendine rağmen gitmeli, gidebilmeli bazen........


İçime döndüm seni buldum yeniden orada.

Gözlerinin rengine sığındım, ruhuna sığındım, baharına, kışına sığındım. Belki de sığınmak başlı başına yanlıştı. Kalbimin ritmine nefesime denktin ya hayatım sensin sandım.

Sanı…                      

Tüm sanılarımın içinde midem de uçuşan kelebeklerde sendin, gökyüzünden yağan kar da. Bir kelimenin ucuna tutuşturup yüreğimi savurdun gittin.

Ne bir çift gözde gördüm sonra mı ne de sensizliğe çare avuç içlerimin sıcaklığında.

Dokunamadı kimse savurup attığın kelimelerime, uçuştu durdu içimde. İçinden bildim seni, gözlerinden, gülümsemenden ve içimden yaşadım iki kişilik tek bedenimde.

Gittiğin yollarına sessiz küfürler savurdum içimden. Geçmediğin yollarda ayak izlerini taşıdım yanımda. Gözlerinin değmediği yerlere değdirdim gözlerini, seni hep içimde taşıdım.

Çok uzak bir kentin, çok yakın sızısıyla taşıdım yükümü, içimde bahar, dışımda yaprak kıpırdamaz halde. Duyuramadım sesimi, duymadın.

Yüreğimin atışlarında ruhumda anlık açtığın yaraların birikintisi kaldı içimde akıtamadım dışıma seni. Kaldın, kaldıkça büyüdün.

Özlemek can acıtıyor, çözümsüzlükte kıvranırken kahkahan çınlıyor kulaklarımda. Kulaklarımı azat ediyorum… Bakışların düşüyor gözlerime, gözlerimi azat ediyorum, dokunduğun bıraktığın her bir anın her bir halini önüme seriyor hafızam. Senden kurtuluş yok anlıyorum artık bunu. Kendimi azat ediyorum, sensizken çırpınışlarında sıkışıp kaldığı kenar köşelerden çıkamasın bıraksın gitsin artık….

 

http://www.youtube.com/watch?v=Fb-o5qiK4o8

  

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..