Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Kendimi kandırıyorum!

Kendimi kandırıyorum!
 

....


Defterden ısrarla silmeye çalışıyorum, bastırarak yazdığım adını....

Siliyorum.... Ertesi gün açtığımda... İzi kaldığını görüyorum....

Sayfayı yırtıyor, parça parça edip atıyorum hüzünle...

Ertesi gün, yeni sayfada yine kalemin izlerini görüyorum...

Gecenin ayazında balkona çıkıyor, yollara bakıyor, her gelip geçen arabaya acaba sen mi geldin diye bakıyorum...

Titriyorum soğuktan, bitti, bitti diyorum usulca kendime ama.... İnandıramıyorum, daha doğrusu kandıramıyorum...

Yastığa başımı her koyuşumda sen de beni düşlüyor musun diye soruyorum kendi kendime....

Yanıtsız kalıyor sorularım... İçimde yankılanıyor, birikiyor, düğümleniyor, hapsoluyor....

Uyandığımda sadece sen oluyorsun günümde... Bomboş kalmış, anlamını yitirmiş, son bulmuş gibi hissediyorum hayatımı...

Tuhaf bir labirent içindeyim, hep aynı noktaya dönüp geliyorum farketmeden... Kendimle çatışıyor, kavgaya tutuşuyor, hırpalıyor ve dönüp bir de tekme atıyorum acımasızca...

Birkaç saat aklımdan geçmediğinde ooh rahatlıyorum! diyorum kendime...

Bak bitiyor, unutuyorsun...

Ve aniden yeniden geliyor, dikiliveriyorsun hayalinle...

Hüzünle karışık, dolan gözlerimle yukarı bakıyorum gülümseyerek...
Biryerde okumuştum göz yaşlarınızı akıtmamak için yukarıya bakıp gülümserseniz akacak gözyaşları geri gidermiş diyordu... Nitekim akmıyor akmamasına da.... Boğazımda düğümlenip kalıyor...

Gönderemeyeceğim notlar biriktiriyorum... Özlemlerimi yazıyorum daha çok... Ağıtlarımı.... Kahroluşlarımı... Dizlerime vuruyor, çığlıklar atıyor, saçlarımı yoluyor, bitip tükeniyor, yokluğuna alışmaya çalışıyorum....

Kendimi kandırmakla uğraşıyorum şu sıra... Zaman herşeyin ilacıdır söyleminin etkisine bıraktım kendimi...

Resim:Google resimlerlerden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 20
: 720
Kayıt tarihi
: 27.02.09
 
 

Hangi sözcük anlatır ki benliklerimizi... Ya da kim tanır ki kendini tam manasıyla... Bazen, hırçınl..