Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Deneme
 

Kendimi tanıyamıyorum

Kendimi tanıyamıyorum
 

Tam herşey bitti diyorum tekrar başladığım yere geri dönüyorum.

Önce herşeye sinirleniyorum, sonrada hiçbirşey olmamamış gibi davranıyorum.

Sinirlerime hakim olamıyorum.....

Sinirlenince gözüm hiçbirşey görmüyor bana soru sorulmasına, benimle konuşmalarına sinirleniyorum.

NE BU HA NE

BANA NELER OLUYOR

Bu yaptıklarıma bir anlam veremiyorum

ÇILDIRIYOR MUYUM ne oluyor bana, ne yapacam......

BU BEN OLAMAM, BU BEN DEĞİLİM!!!!!!!!!!

BEN kimseyi kırmazdım, BEN kimseye bağırıp çağırmazdım, kimseyi üzmezdim, , , , , ,

BU BEN DEĞİLİM!!!!!

BU BEN OLAMAMMM...

 
Toplam blog
: 10
: 385
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

23 yasındayım.... Van yüzüncüyıl üniversitesinde fen fakültesinde kimya bölümünü okudum..... VAN ..