Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendimize Dair Tanımlamalarımız Belki de Mutluluğun Anahtarıdır

“Başkalarını yenen kişi güçlüdür. Kendini yenen kişi ise kahramandır.” Lao Tse

Başarılarımızı ve mutluluğumuzu belirleyen en önemli etkenlerden biri kendimizle ilgili düşüncelerimiz dolayısıyla tanımlamalarımızdır.

Biz kendimizi nasıl tanımlarsak hayat da bize aynen tanımlamalarımızın karşılıklarını sunar.

Bu gerçekten kendimize inanmanın mucizevi bir sonucudur. İşte hayatımızı olumluya çevirebilecek olumlu tanımlamalar:

1)İşimi seviyorum ve çok başarılıyım.

2)Hayattan keyif almasını biliyorum, küçük şeyler beni mutlu eder.

3)Ailemi seviyorum.

4)Çok iyi bir ilişkim var, o beni ben de onu çok seviyorum.

5)Arkadaşlarım benim için çok değerlidir. Kimseyi onlar hakkında olumsuz konuşturmam.

6)Dedikodudan nefret ederim.

7)Bugünüme şükrediyorum.

8)Akşamları çok kolay uykuya dalarım, uyumak için hiç zorluk yaşamam.

9)Çok şanslı olduğuma inanırım, karşıma çıkan zorlukları bir fırsat olarak görürüm.

10)Karşılaştığım insanlara gülümser ve selam veririm.

11)Dinamiğim ve sportmenim.

12)Gelirim ölçüsünde iyi yaşıyorum.

13)Hep huzurluyum ve mutluyum.

14)Kimseyi kendime benzetmeye çalışmam ve kendimle kıyaslamam. Karşımdakinin farklı bir kişiliği olduğunu kabul ederim, illa da benim gibi düşünmesini veya davranmasını beklemem. Karşımdakinin faklı düşüncelerinden çok şey öğreniyorum.

15)İyi düşünür öyle karar veririm ve verdiğim her karardan eminim. Buna rağmen yanlış kararlarım da olabilir. Bundan da dersler çıkarırım. Hiçbir risk almadan başarı sağlanamayacağını biliyorum.

16)Hayatta pişmanlıklarım yoktur, bugüne ve yarına bakarım. Hatalarımdan hayatı öğreniyorum.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..