Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kendimize Değer Veriyor muyuz

İnsan
İnsan olduğunun bilincine vararak yaşamalı
Bu noktaya gelirse insan
Gerçek anlamda değer kazanır
İnsan yaratanca
Toplumsal değerler kazanarak
Toplum içinde yaşayacak şekilde yaratılmıştır
Şöyle düşünürsek
İnsan tek başına yaşayabilir mi ki
Yaşayabilir denirse
Bu da çok cüzi bir sayı tutar
Çünkü canlarım
İnsan insana muhtaç olarak yaratılmıştır
Her insan ama her insan
Bir başkasına muhtaçtır
İnsan soyunun devamı bu gerçektedir
İnsan tek başına üreyebilir mi ki
Bu bakımdan söylüyorum
Hepimiz hepimize muhtacız
Öyleyse yapmamız gereken ilk şey
Hep beraber yaşamayı becereceğiz
Kimse kimseye zarar vermeyecek
Herkes herkese iyilik sunacak
İnsan soyunun devamı buna bağlıdır
Birbirimizi
Canımız estiğince yüklenirsek
Eza cefa çektirirsek
Aç susuz kalmasına aldırmazsak
Hatta daha ileri gidip öldürürsek
Bu insanlık için en büyük kötülük olur
Bunlardan uzak duracağız evvel emir
Ve canlarım
Kendimize değer vereceğiz hem de çok
Düşüncemiz güzelleşecek gün be gün
Söylemimiz güzelleşecek gün be gün
Tutum davranışlarımız güzelleşecek gün be gün
İnsanlığın geleceğinin daha güzel olması
Bunlara bağlıdır
Güzel düşünen güzel söyleyen güzel davranan insan
İnsanlığın yarının daha güzel olmasına sebep olur
Sağlık gelişir
Ekonomi gelişir
Kültürel yaşam gelişir
İnsan ilişkileri gelişir
Barış yaşar toplum
İnsanlar toplum için çalışırlar
Kendilerine iş küraralar bunu geliştirirler
Diğer insanların yararına sunarlar
Ve toplum bireyleri
Her şeyden önce işine özen gösterirler
İşlerine sahip çıkarlar
Olmadık işlerle uğraşmazlar
Tek korkuları işlerinin bozulması olur
Gelelim bugünlere canlarım
Benim saptamama göre
İnsanlarımız kendilerine değer vermiyorlar
Güzel düşünme çok azımızda var
Güzel söyleme daha çok azımızda var
Güzel davranma çok daha düşük oranda var
İş güç geliştirme çalışmaları çok düşük seviyede
Olmadık işlerle uğraşıp duruyoruz
Ülkemize sahip çıkalım telaşı yaşıyoruz bugünlerde
Ben de diyorum ki
Sen kendine sahip çıkıyor musun ki
Ülkene sahip çıkayım diyorsun
Ülkeye sahip çıkmak doğru ve güzel bir şey
Ancak kendine sahip çıkamayan insan
Hiçbir şeye sahip çıkamaz
Bırakın ülkeye sahip çıkmayı
Önce kendimize sahip çıkalım
Ondan sonra her şeye sahip çıkarız
Gelin canlarım gelin
Kendimize güzel bir şekilde sahip çıkalım
İçeride güçlü olalım
Bakın görün dışarıda da hemen güçleniriz
Benden bu kadar
Kalın sağlıcakla
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..