Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '18

 
Kategori
Deneme
 

Kendimize Güvenmemiz İçin İlla Bilgimiz, Paramız, Şöhretimiz ve Mevkiimiz Olması mı Gerekiyor?

Kendimize Güvenmemiz İçin İlla Bilgimiz, Paramız, Şöhretimiz ve Mevkiimiz Olması mı Gerekiyor?
 

Bunlar bizde yoksa kendimize güvenimiz olmuyor.

Okumayı sevmiyorum ya da okuyamadım. Yeteneğim yok para kazanamadım yükselemedim.

“Bunların hiçbiri yoksa niye yaşıyorsun ki…”

Böyle olması gerektiğini düşünmek de cehalet; çünkü toplumda herkesin bilgili, varlıklı, şöhretli, mevkii sahibi olması mümkün mü?

E ne olacak?

Onlar da kendilerine güvenmesinler.

Yani yanınızda ezik dursunlar.

Yoksunların da “kendilerine güvenmeyi” sağlayacak bir davranış ortaya koymaları lazım.

Umursamazlık!

Hiç böyle şeyleri olmayanların da bazen kendilerine güvenli gibi davrandıklarını görüyoruz. Bir şey başarmak için değil umursamaz bir tavır geliştirmişler. Böyle bir şey elde edilmiyor ama hiç değilse ezik değiller.

Ne yapacaksın başka? Hem onlara kendine güven gerekmiyor büyük işler yapacak değiller  hanımların beylerin yanında ezilip büzülmesinler!

Bu şekildeki davranışlar cahil/kaba olarak niteleniyor tabi katılmıyorum ne yapsınlar kendilerini ancak böyle ifade edebiliyorlar. Onların bilgisi, parası, mevkii, şöhreti de bu.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..