Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Kendimle halay çekiyorum

 
Üçüncü dünya ülkeleri gibiyim
Tüm dünya üzerimde oyun oynuyor
Halay çekiyorum ben tek başıma
Kendi iç zengiliğimle birlikte
Halay başım yok
Başım yok
Başı sonu yok bir karamsarlıkla mücadele içerisindeyim
Derhal diyor birisi
Ateş dursun
ve elinde patlıyor tüm silahlarım
Ateşi, dursun diyen yakıyor en çok
Oysa bene bıraksalar kendimi
Bir çay demleyecek kadar 
Çayı kaynatacak kadar petrol yeter bana
Üç kişinin katıldığı yarışmada üçüncü gelmek gibi
Üçer üçer atıyorum dışarı kendimi
En bilinmez zamanlarda
Bildik bir sima eşliğinde
Kendi içimde halay çekiyorum
Kimisi topalak topallıyor
Kimisinin elleri hamur
Başıma çorap öreni mi ararsın
Bulamazsın!
Kendimi işgal etmeyeli uzun süre olmuş
Beynimde bombalar patlayınca fark ettim
Akrep gibi
Kuyruk acısı yaşatmadan başkalarına
Kendi kuyruğumla kendimi sokmam an meselesi
Benim meselem bu da değil
Meselem değil benim eğreti sözler
Düzenbaz şiirler
Kim kime saplayacaksa saplasın bıçağı
Benim kendi ellerim
Kendi icat ettiğim bombalarım var
Kendimi işgal edip 
Yedirmeyeceğim kendimi,
Emperyalist duygu sömürücülerine...!
Şaşkın Kelimeler
 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..