Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendin için

Kendin için
 

Sesin çıkmıyor ve hiç bir ses yankısı olmadan sana dönüyor. Böyle düşünüyordun değilmi ? Keşke elimizden daha fazlası gelseydi , keşke vicdanının üstüne oturup , kalbini çelikten kasalara koyanlara sesini duyurabilseydik Ferdi.

Kimse benim kadar ağlamadı deme, bak birlikteyiz yan yanayız el ele olmasakta gönül gönüleyiz.

Deniz ablan senin için çırpınıyor ve inanki ferdi, biz sana inanıyoruz kurtulacalsın yanımızda olacaksın diyoruz.

Deniz ablan sana inandı sende kendine inan. ''kurtulacaksın'' bu bir slogan biliyorum o yüzden iki tane yazacağım '' Sen olmazssan bir eksik kalcağız''!!

''Kurtulmak yok tek başına , Ya hep beraber ,Ya hiç birimiz''!!

Biz senin sesini duyduk sende bizi duy Ferdi. Bir gün hep birlikte diyeceğiz ''

'' Hoşgeldin''.

Hoşgeldin.........!

 
Toplam blog
: 7
: 1166
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Hangi yazdan önceki marttı bilmiyorum ama bildiğim havanın soğuk olduğu, çünkü ben hep üşüdüm. Mart ..