Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '14

 
Kategori
Deneme
 

Kendine Ait Bir Oda-Virginia Wolff; bekle, oku ve katıl bize, hayatımıza.

Kendine Ait Bir Oda-Virginia Wolff; bekle, oku ve katıl bize, hayatımıza.
 

Sağ gözüm sana, sol ona bakıyor; ona göre....


Kendime ait bir odam var.

Hemen çık o odadan! diye bağırdı V.W, korktum. O oda AŞK'ın, dedi, para ; yazacak yazacak yazacak, sen ve senin gibi adamlar da okuyacak!

Peki, dedim ve odamı AŞK'a teslim ettim, paranın bir kısmı bende kalsın, hayat bu, düşersem kaldırır.

Nehir kıyısında oturup seyrettim yazanları; hepsi ERKEKti; hah hah haaa!...Sonra kütüphaneye gittim, başladım kitapların dünyasında gezinmeye, bana eşlik edenlerin tümü erkekti; vah vah vahhh!...

Daha derin bir bilinçaltına sahip olanlara bırakıyoruz yerimizi.

Güçlü şefkat duygularıyla hayatı kucaklayanlara teslim oluyoruz.

V.W, hah, dedi, hiç olmazsa bu çağda anladınız gerçeği. Anladığımızı sandığımız bu gerçekle işaretli nereye kadar gidebiliriz; acaba kime, lere lere danışsak?

Bu odanla, şu gelirle sende öyle bir değişim olacak ki....

Düşsel hayatta ve gerçek dünyada  VARIM ben, dedi odanın sahibi, parasını SANAT için kullanan, yanımda DUR ya da ÇEKİL önümden!

1. Not: Shakespeare'in ruh durumu bizi ilgilendiriyor mu, ya kız kardeş ne olacak, onun yazmayı hayal ettikleri?..

2. Not:

Kendine ait bir oda-

sı vardı, sus sen erkek!

Tarihin başından beri

sonuna doğru yol alırken

ne çok konuştun

devam ediyorsun vıdı vıdı

vıdı konuşmaya

yeter.

Yazdın tamam

yazdıkların senin olsun

şimdi dur bir kenarda

sıra bizim

yazılacak çok şey var

tarafımızdan

bekle oku ve

katıl bize

hayatımıza.

Ş.Y.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..