Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendine Fırsat Ver

Kendine Fırsat Ver
 

 Merhaba Sevgili Arkadaşlar   

     Bugün şöyle herkes bir zihnini yoklasın, geçmişe doğru bir yolculuğa çıksın yaşadıkları sevinçlerini, hüzünlerini bir düşünsün. Hayatlarımızda neler değişmiş bu zamana kadar kaçımız istediği hayata sahip olmuş,kaçımız umduğu yerden farklı yerlere sürüklenmiş. Kaçımız olduğu yerde sayma devam etmiş.

       Kendimizi sorgulayalım hayata karşı pişmanlıklarımızı değerlendirelim, istediği durumdan memnun olmayan kaç kişi var. Hayatlarımızı bir plana göre yaşamak mı yoksa anlık kararlar vererek herşeyi akışına göre yaşamak lazım. Kendi hayatıma bakıyorum da, o kadar sıradan yaşıyorum ki  tıpkı bir robot gibi, çizgiden hiç şaşmıyorum. Değişik hiç birşey yok sabah git akşam gel bir yerde ekonomik durumla da ilgisi var tabi ama ne yapalım, buna da şükür demekten başka birşey gelmiyor.                                               

       Şu an sadece düşünüyorum da farkındayım birşeyler yapmam gerektiğinin, içim içime sığmıyor kafamda hep deli sorular ama şuan sadece düşünmekten başka birşey gelmiyor elimden ne yazık kı :))) Elbet bir karar vereceğim harekete geçmek için yada belkide daha vakit var.

 

 
Toplam blog
: 6
: 109
Kayıt tarihi
: 24.05.18
 
 

Merhaba Ben ONUR üniversite işletme mezunuyum müzikle uğraşıyorum ensturman olarak klavye çalıyor..