Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendine İyi Bak Beni Düşünme

Kendine İyi Bak Beni Düşünme
 

Ahmet Kaya


Yan yana geçen geceler unutulup gider mi?/Acılar birden biter mi?/Bir bebek özleminde seni aramak var ya/Bu hep böyle böyle gider mi?

Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi? Dikenler göğü deler mi?/Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya/Bu hep böyle böyle gider mi?

            Kendine iyi bak beni düşünme / Su akar yatağını bulur.

            İçimdeki fırtına kör kurşunla diner mi?/Kavgalar kansız biter mi?/Bir mavzer çığlığında seni aramak var ya/Bu hep böyle böyle gider mi?

            Şu kahpe dünya seni bana düşman eder mi?/Dostluklar birden biter mi?/Bir kardeş selamında seni aramak var ya/Bu hep böyle böyle gider mi?

            Kendine iyi bak beni düşünme / Su akar yatağını bulur.

 

            “Acılara Tutunmak”, “Bir Veda Havası”, “Hani Benim Gençliğim Anne”, İçimde Ölen Biri Var” gibi eserlere yaptığı eşsiz yorumları ile tanırım en çok Ahmet Kaya’yı. Çok dinlediğim bir türde müziği olmadığı için hayranı sayılmam. Zaten ben hiçbir sanatçıya aman aman bir hayranlık beslemem. Bu durumu da başka bir yazımda açıklayacağım inşallah.

            Gördüğünüz gibi yazmaya bir süre ara verdim, çünkü bu ara sadece okumakla meşgulüm diyebilirim. Yaz boyu hiç okumadığım için kendimi büyük bir oburlukla kitap okumaya verdim. Pek başka bir şey yapmak içimden gelmiyor ve açıkçası buna yeterli zamanım da yok maalesef.

            Bu güzel şiiri buraya neden yazdığıma gelince, anlatayım efendim. Altı ay kadar önce bu şarkıyı sevgili Deniz TEKİN’İN o berrak sesinden duyduğumda, “ya ben bunu kimden biliyorum der demez, aklıma hemen geldi Ahmet KAYA’nın oluverdiği. Ve sonra hatırladım ki canım dostum Filiz’in bana veda niyetiyle yazdığı mektupta (bkz. Burcu’ya) da son cümle aynısıydı. Demek ki dostum da bana kendine iyi bak, beni düşünme demek istemişti. Kendime çok da iyi olmasa da baktım bir şekilde ama hep onu düşündüm büyük bir özlemle.

            Buradan selam olsun Ahmet KAYA abimize. Yiğidi öldüren biz değilsek de, sanırım kalp kriziydi, hakkını elbette yiyemeyiz. Çok muhteşem bir yorumdu.

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..