Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendine iyi bak

Kendine iyi bak
 

Kendine iyi bak; bir veda değil elveda cümlesidir. Çoğu zaman o üç kelimeden çok daha fazlasını gizler içinde.

Kendine iyi bak; Çünkü bundan sonra yanında ben olmayacağım, olamayacağım, istesemde, istemesemde... Sevdim bir zamanlar seni hala seviyorum ve benden sonra da mutlu olmanı istiyorum olur da bir gün dönersem seni iyi bulmak istiyorum.

Kendine iyi bak; Çünkü bundan sonra kendinden başkası olmayacak yanında sana bakacak ben olmayacağım.

Kendine iyi bak; Ve beni düşünme. Çünkü bende seni düşünmeyeceğim. Artık arama sakın, yazma! Çünkü ben yazmayacağım sil beni yüreğinden.. Çünkü ben seni sileceğim. Fakat yaşanılan, paylaşılan güzel şeyler hatırına sana yürekten mutluluklar diliyorum ve ben bir daha dönmemek üzere gidiyorum.

Kendine iyi bak; Aramızda geçen herşeye rağmen benden sonra iyi olduğunu bilmeyi tercih ederim. Aslında bilmem çok önemli değil iyi olduğunu varsayacağım seni bir daha görmemek üzere gidiyorum. Seni kendinle başbaşa yapayalnız bırakıyorum.

"Kendine iyi bak" derler ve giderler. Tutkuyla sevenler bazen birden fazla söylerler bunu.. Çünkü onları ayırmak eti tırnaktan ayırmak gibidir.

Kolay kolay kopamaz onlar süreç çok acı vericidir, yürek parçalayıcıdır. Her seferinde azalan umutlarla geri döner ve yine "kendine iyi bak" gözleriyle ayrılırlar ta ki umutta sevgide tükeninceye kadar ta ki son elveda mezar sessizliğine bürününceye kadar tutkunun ötesinde sevenler bir kez "kendine iyi bak" derler ve giderler onlar bu acıyı bir kezden fazla kaldıramayacaklarını bilirler.

"Kendine iyi bak" derler ve giderler bu sözlerin içinde ihanet yok hiçbir zaman olamaz derler ve giderler.

En büyük ihanet değil midir? Aslında seni seveni ihtiyacı olanı yüz üstü bırakıp gitmek "kendine iyi bak" derler ve giderler. Seni suskunluğa mahkum edip giderler. Seni parçalara ayırıp en büyük parçayı da yanlarına alıp giderler. Seni senden alıp giderler daha kötüsü suçlayamazsın onları tüm bunlar için "kendine iyi bak" deyip gidenin geçerli bir nedeni vardır. Ama yinede gitmesen olmaz mı? Bitmesek olmaz mı? Peki o zaman senin istediğin gibi olsun öyleyse sende "KENDİNE İYİ BAK"

 
Toplam blog
: 20
: 706
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

İstanbul'da bir eylül sabahı doğmuşum. Evin küçük kızı olarak büyüdüm. Küçük yaşta hem eş, hem Yağ..