Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendine saygı

Merhaba,

Belki konu size basit gelecek ama rahatsızlık duyduğum bir durumu paylaşmak istiyorum...

İnsanları iletişim araçlarını kullanarak arıyor olmanın birçok nedeni vardır:

Haberleşmek, önemsemek, merak etmek, bilgi almak, bilgi aktarmak, sesini duymak... ve bir çok şey...

Taciz veya rahatsızlık vermek için aranılmıyorsanız; her türlü aramaya geri dönülmesi gerek, o an hemen olmasa bile...

O an için uygun olmaya bilirsiniz, konuşamaya bilirsiniz... Ama 24 saat içerisinde geri dönmelisiniz, çok ciddi bir neden yatmadığı sürece... 24 saati aşmış bile olunsa, en azından nezaketen neden arandığını sormak için geri dönmelisiniz...

Bu konu benim için çok önemli olduğu gibi çok da rahatsız edici... Bunu sadece ikili ilişkiler için söylemiyorum... İlişkiniz ister arkadaşlık olsun, ister dostluk olsun, ister iş ile ilgili, isterse özel olsun... Madem ki; aranıyorsunuz demek ki önemseniyorsunuz...

Ben bu durumu iki kişi tarafından yaşadım, zaman zamanda yaşıyorum, uyardığım halde... Bunun önce kendine, sonra karşısındaki saygısızlık olduğunu düşünüyorum...

Bağışlayın; çok sinirlendiğim için düzgün cümleler kullanamadım...

Dilerim hep güzel haberler ile haberleşirsiniz...
Dilerim her arayışınıza geri dönülür...
Dilerim kendine ve size saygı gösterir...

Sizi önemseyen güzel dostlarınız olsun...

SEMA
 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..