Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Kendine yabancı

Kendine yabancı
 

İki göğüs arasına sıkıştırılmış bir gül gibi hayatım
Her yanım güzellik
Ama
Yalnızım

Pudra kokulu sabahlarım yok ki artık
Topum çok uzaklara kaçtı
Bulamadım

Bir salıncak çarpmasıyla doğmuştu gamzem
İçine gözyaşı doldu
Terliğimin teki annemde kaldı
Ve saçımın kurdelası
Bir de başımda aşk belası

Uzak kentlerin boş bankları
Arşa merdiven
Fabrika bacaları
Yıkıntılar içinde mor bir çiçek
Afişimi tinerciler yırttı bir gece
“ Annem gelecek”

Kuruşumu kim sakladı dedemin sakalına
Fırfırını kim yırttı entarimin
Bu aynadaki surat kimin

Ay adımı geri istiyor

İşte bütün hayatım satılık
Az kullanılmış…
Bayandan..
Islak gözlerimi kurutuyorum güneşe karşı
Ve ağlıyorum bir yandan..

Saklayın beni
Ey gökyüzünün yüzsüzleri

...ENGİNDENİZ...

 
Toplam blog
: 28
: 814
Kayıt tarihi
: 14.06.10
 
 

32 yaşında bir belediyeciyim. Mahalli İdareler/ Fırat Üniversitesi mezunuyum. Tam bir roman delisiyi..