Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

04 Nisan '08

 
Kategori
Felsefe
 

Kendini aldatmak

Kendini aldatmak
 

Çocukluğumu hatırlatıyor bana bu kente her geldiğimde.

Yıllar önceydi unutamadığım hala ve her hatırladığımda yeniden yeniden yaşıyorum o mahsumane aşık halimi.

Ama olmadı bir türlü hayallerim, olmadı ve yaşayamadım: sevdiklerime yaşatmak istediklerimi.

Şimdi ise yeni bir aşkın telaşı sarmış yeni aşık olmak isteyen yüreğimi.

Ne sana ne de bana niyetli değilim yalan söylemeye: ya olsun bir bileni yüreğimin ya da bileni sensin madem sana doğru aksın bütün yüreğim sadece.

Ne anlamı kalmış ne de tadı bundan sonra... Sadece acısı yaşanabilir belki de. Ama ancak tadan bilir vazgeçilmenin acısını bir insanın düşlerinden.

Geleceği umut ettim hep yüreğime nafile; şimdi anlıyorum ne kadar yalancı olduğumu.Ama sonuna geliyorum ömrümün ve anlıyorum artık acımsı hayatın tadını.

Ve işte buymuş demek sadece sırrı.

Şimdi daha iyi anlıyorum kendimi, aldatamadığım senmişsin tek.

Çünkü söz geçiremediğim tek yanımdır yüreğim.

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..