Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '17

 
Kategori
Şiir
 

Kendini Anlatmak

Kendini Anlatmak
 

Yorgun Kalemim


Kendini anlatmak,

Yaşamın en başından,

Yaşadıklarını bu güne kadar,

Kendini anlatmak,

Hayatının tümünü kaleme almak…

 

Anlatabilir mi insan her şeyiyle kendini?

Anlatabilir mi tüm yaşamını bir şiirle?

Diğerlerini bilmem ama ben,

Anlatırım tüm yaşamımda anne sevgisini…

 

Anlatırım yolumun başından sonuna,

Yürek alışmışsa özlemlerin hüznüne,

Gözyaşlarım kendiliğinden akıyorsa,

Anlatırım şu anda olduğu gibi sevgiyi…

 

Nefret denen duyguyu beklemeyin benden,

Severek yaşadım her şeyi, ama her şeyi

Çünkü ben doğduğum gün,

Annem sevgiyle koklamış öpmüş beni…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..