Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '19

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendini İyileştirme Gücü

Bu hafta şifanın gücünü hatırlamak ve ortaya çıkarmak için güzel bir zaman. Bedenlerimiz çeşitli şekilde sinyaller veriyor. Kendi içinde yolunda olmayan her şeyi kendi dilinde anlatıyor. Ona kulak verelim. Bedenlerimizde temizlik yaparak şifayla buluşmayı kolaylaştırabiliriz. 
 
Şifa hepimizde doğuştan var olan bir özellik. Kimseye özel olarak verilmiş bir yetenek değil. İnsan olmanın içeriğindeki güzelliklerden birisidir. Sadece “hatırlanması” gerekiyor. Şifa dediğimizde aklımıza ilk etapta beden sağlığı geliyor. Oysa şifa çok daha büyük bir kavramdır. Fiziksel beden kadar duygular, ruhsal beden, enerji beden de şifanın konusudur. Ayrıca tüm ilişkiler ve süreçler de şifanın kapsamına girer. İnsan ilişkileri, iş ile ilişki, para ile ilişki, gelecek ile ilişki, hayallerle ilişki gibi birçok konuyu da içine alan şifa ortaya çıkmak için zaman kolluyor. 
 
Şifayı kullanmak için ellerinize odaklanın. Enerji her zaman zihin ve gözlerin olduğu yerde aktif olur. Gözleriniz elinizin içine bakarken tüm zihninizi de oraya odaklayın. Avuç içlerinizde hareket ettiğini hissedeceksiniz. Hissi kolaylaştırmak için “Ben sevgiyim, ben şifayım” diyebilirsiniz. 
Eğer hissetmekte zorlanıyorsanız güvendiğiniz bir kişiden el alabilirsiniz. Reiki ve diğer şifa tekniklerinde kullanılan uyumlamanın halk arasındaki adı el almaktır. Yanında kendinizi rahat hissettiğiniz ve huzur bulduğunuz, kalbinizin inandığı bir kişi yardımı ile şifa süreciniz başlayabilir. 
 
Ellerinizi şifaya niyet ederek her zaman her yerde kullanabilirsiniz. Buradaki esas, varlığınızın şifa ile bir olduğunu bilmek. Bir şekle bağlı olmadan kolayca kullanılabilir. Hastalık, ağrı – sızı sırasında, gelecekteki bir görüşmeyi düşünerek şifayı çalıştırabilirsiniz. Şifayı aktive etmek ve kullanmak için kişinin kendisine ve sisteme güvenmesi en büyük adımdır. İnanç ve güven kalanını halledecektir. 
 
Şifayı ve yüksek enerjisini hissetmek ve kullanmak için aşağıdaki cümleleri söyleyebilirsiniz. 
Ben şifayım. Ben sevgiyim. 
Varlığın şifa ile bir ve bütün. 
Her an bana ait şifamı kullanmayı kabul ediyorum. 
Evrende var olan şifayı kendime çekiyorum, alıp kullanıyorum. Şifam çoğalıyor. 
Varlığımı her an şifa ile ifade ediyorum. 
 
Sevgilerimle,
 
 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..