Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kendini keşfedebilmek

Kendini keşfedebilmek
 

DİKİLİ’DE “KENDİNİ KEŞFET” PROJESİ BAŞLADI.

SABANCI ÜNİVERSİTESİ, DİKİLİ BELEDİYESİ İŞBİRLİĞİ VE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN KATKILARIYLA DİKİLİ’Lİ ÇOCUKLARIMIZA “KENDİNİ KEŞFET” PROJESİ

Sabancı Üniversitesi, Dikili Belediyesinin işbirliği ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün katkılarıyla “Toplumsal Duyarlılık Projeleri Kapsamında “Kendini Keşfet” projesi’” 30 Temmuz Pazartesi günü saat 10.00’da Dikili’de Ali Çetinkaya İ.Ö.O’nda başladı. Sabancı Üniversitelerden gelen 10 eğitmenin katıldığı projeye 7–12 yaş arası 100 e yakın çocuğumuz katıldı.

Ocak ayında Sabancı Üniversitesi “Toplumsal Duyarlılık Projesi” koordinatörü Tara Hopkins ile görüşülerek başlatılan proje için Belediye Başkanı Osman Özgüven; “Çocuklarımıza yönelik bu gibi projeler onları kötü alışkanlıklardan koruyarak hayata hazırlayacak. “Kendini Keşfet” projesinin çocuklarımızın eğitimsel, çevresel ve benzeri ihtiyaçlarına cevap verebilecek olması çok güzel. Projeyi bu anlamda çok önemsiyorum.” dedi.

“Kendini Keşfet” projesine Dikili Engelliler Dayanışma Derneği de destek verdi. Engelli 12 çocuğumuzda proje kapsamında çalışmalarına başladı.

Proje kapsamında “Kitle iletişim araçlarının önemi, çatışma / uzlaşma / barış, medya, (töre cinayetleri, ekonomik gelişimin mi, çevre kirliliğinin mi daha önemli), eğitsel drama çalışmaları, el işi çalışmaları, sayısal beceriler, fiziksel aktiviteler, kültürel farklılıklar, insan hakları” konuları işlenecek.

Sabancı Üniversitesinden, Dikili Kendini keşfet projesi eğitmenleri bu konuları ders işler gibi işlemediklerini, Onun yerine çocukların hayal güçlerini kullanabilecekleri yaparken öğrenecekleri aktiviteler yaptırarak, onlarında eğlenerek ve zevk alabilecekleri şekilde dersleri işlediklerini anlattılar
Kay: Dikili haber

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..