Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendini koyma benim yerime; hükmün hesabı yanlış olur!

Kendini koyma benim yerime; hükmün hesabı yanlış olur!
 

Anladığını iddia etme. Anlayamıyorsun işte!

Hislerimi kendi hislerinle kıyaslayıp yorumlar yapma kendince: Hükmün hesabı yanlış olur!

Nasıl dersen:

Senin iyi günlerin, benim dar günüm mesela.

Senin bayramların, benim gözyaşım,

Senin yaz günlerin, benim kara kışım.

Senin "kendine iyi bak"ların, benim ölüme doğru sıradaki adımım.

Senin "Allah'a emanet ol"ların, benim Azrail'le hesaplaşmalarım.

Bu yüzden "dikkat et" diyorum ya işte kendine;

Bu yüzden diyorum sana hep, "kendini koyma benim yerime!"

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..