Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Kendini Kurtarmaya Çalışıyor

Birisi de ben isem eksiği yanlışı neden bu kadar kolay hoş görüyoruz?

İyice şüpheleniyorum, eksiği yanlışı hoş görenlerin kendilerinin de eksiği yanlışı var!

Ve hani bir şey olur da hatamız ortaya çıkarsa bizi de hoş görsünler demek istiyorlar.

Örneğin ben kendim cezalandırılması gereken bir kişiyim eksiğimi yanlışımı kimse yüzüme vurmuyor. Hani bu olmadı yaptığım hataların karşılığını yaşarım diyorum onda da hep kedi gibi dört ayak üzerine düşüyorum.

Fingirdek gözlerimle bir hatunu süzeyim derken dondurma külahtan yere düştü. Dondurmacı ne kadar vatana millete hayırlı bir iş yaptığımı görmüş olmalı ki dondurmayı yeniledi. Bu, dört değil sekiz ayak üzerine düşmek; ama ne yazık ki kedinin dört ayağı var, kısmete bile sınır koymuşlar.

Herkes benim gibi ballı değil tabi, bahtsız Cemşit doyurmak istediği köpek tarafından ısırıldı; aynı köpek daha önce ben tekme atınca yüzümü yalamıştı! Biraz köpek suratlısın ihtimal ki kendinden sanmış deseler de şans şanstır.

Başkalarının hatalarını bu kadar kolay hoş görenler siz ne ayaksınız! Valla bana göre hata da suçtur, polis emmi gel bakalım dese itiraz etmem.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..