Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Kendinizden emin misiniz?

Kendinizden emin misiniz?
 

..kahretmesin niye bu göz yaşı umrunda bile değilsin...


Sevmek mi sevilmek mi daha değerlidir diye sormuşlar Fuzuli'ye sevmek cunku..
sevdiğinden emin olabilirsin ama sevildiğinden asla emin olamazsın' ...

Tecrübe hayattan yediğin kazıkların toplamıdır demiş bir tecrübeli... Epey  yıllık hayattan sonra düşünmeye başladım bu sözü. Kim soktuysa artık aklıma... Çok zor insan kendı duygularından emin olamazken karşısındaki insanın duygusundan nasıl olabilir ki.. Ya sözler yeminler onlar ne olacak hiç mi dikkate almamalı. Ama bazen gözler sözdeki tını öyle bi alır götürür ki inkar etse de bilirsin ......hhhyyrrszz...

Bazen de raslantılar; gözler çakışır, sözler çakışır anılar yerine oturur. Yeminden almadıgın anlamı onlarda bulur ya da bulamazsın. Seni sevmiyorum artık ama sana bunu ispat etmek zorunda değilim, -Eveet senden bahsetmişti "onu çok seviyorum evlenebileceğim insan artık O"diyordu, hayır sana bakmıyordum yok bişey, seviyorum dedim inanman için ne yapmam gerekiyor? Eskiden biri oldu evet olmaması tuhaf olmaz mıydı: gecti gitti beni çok sevmişti zor ayrıldı, bana da yağan yağmurun sesi bile ayak sesi gibi gelmişti, yüzünü bile hatırlamıyorum yıllar öncesiydi geçti, ...

İnanalım peki neye ? Gelelim kendimize... Artık yolumu çizmem gerekiyor, kararlıyım. Seveni sevip deger verenle beraber olacağım söz. Unutacağım kalpsizleri.

"Peki ayarlamaya çalışırım bir gün görüşürüz, biliyorum hatalıyım ama bu kadar da ısrarcı olunmaz ki işin varsa var zaman dedin söyledim gelseydin, tamam benden etkilenmiş olabilirsin ama romantizmden daha gercek bir hayat var, olmuyor anlasana görüşemedik bile isteseydin olurdu aile sorunların daha mı önemli, bitti !!! ... Kahretmesin ya Onu yine ruyamda gördüm ne anlama geliyor acaba hem ben niye onu görüyorum başka adam mı kalmadı üf, saat bir şimdi uykuya dalmıştır konuşurken ben bırakmazdımda uyuyamazdı ne kızardı ama, iyi de nerden aklıma geldi yine?,eyvah! bu onun  numarasi nasıl yaptım bu hatayı yaaa, neden cevap verdi şimdi bu O da benim gibi hala... iyi de çok mantıklı bişey danışacaksın niye bu kadar çırpınıyosun ki kalbim ne onunla konuşman kadar doğal olabilir ki?,altı ay oldu halamı ruyamdasın be, bu şalı çok beğenmişti, yeter artık sen bayansın bu kadarı bile fazla hiç kimse bu kadar ısrarı hak etmemişti niye O, kahretmesin niye bu göz yaşı umrunda bile değilsin daha önce de sevdin unutursun bırak artık... Evet eminim, hatırlayınca yüz kılcallarım hala fazla kanlanıyor; Ben Seviyor(d)um.

Ya O ????????

Mekanın Cennet olsun ey Erdemli Bilge Şair...

 
Toplam blog
: 22
: 241
Kayıt tarihi
: 14.05.11
 
 

10 yıldır Öğretmenim. Yazmayı hep sevdim ama kimselere okutmaya cesaret edememiştim, gizlediğim t..