Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendinize güzel şeyler söyleyin

Birçok bilimsel araştırmanın da gösterdiği üzere kendimiz hakkında ne düşünüyorsak eninda sonunda düşündüğümüz kişiye dönüşürüz. Bu nedenle her gün mutlaka birçok kez kendimiz hakkında olumlu şeyler düşünmeliyiz. Size bu konuda uyguladığım ve kullandığım bazı cümleleri söylemek istiyorum. Bunların kendimi günden güne iyi hissetmeme neden olduğu şahsi deneyimlerimle sabittir. Ayrıca şuradaki gibi güzel sözleri okumanın da insan psikolojisine iyi geldiği düşünülmektedir. 
 
1- Kendimi seviyorum. 
2- Dünyanın bana ihtiyacı var. 
3- Hayatımı düzeltmek için gerekenleri yapabilirim ve yapmalıyım.
4- Adım adım ilerlemeliyim. 
5- Her sonunun bir çözümü vardır, plan yapmalıyım.
6- Vazgeçmeyeceğim çünkü her yolu denemedim.
7- Zekiyim
8- Dünyayı, en azından kendi dünyamı değiştirebilirim.
9- Önemliyim
10- Gülümsersem başkaları mutlu olur, onlar mutlu olursa ben de mutlu olurum. 
 
Toplam blog
: 6
: 79
Kayıt tarihi
: 12.10.15
 
 

Sosyoloji mezunuyum ve siyaset ve spor alanlarında okumayı ve yazmayı seviyorum ..