Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Keneye kesin çözüm...

Keneye kesin çözüm...
 

Konuyla alakası yok. Ben çektim, ne güzel di mi?


Televizyonda bir programa takıldı gözüm sabah sabah.

Sunucu ve konuğu olan orta yaştaki adam, stüdyoda konuşlanmış bir grup seyircinin önünde sohbet halindeydiler. Sunucu hanım adama sordu;

— Kaç çocuğunuz var?

— 17 dene

— Hepsi aynı hanımdan mı?

—Ben ilk garıdan özür dilemek istiyom. Eğer beni affederse 4. garıyı almayacam.

— Adı ne ilk eşinizin?

— Feride

Fonda aniden eski bir Türk filminden hatırladığım şarkı duyuldu; Feriiideee... Feriiideee…

Müzik başlar başlamaz sunucu, adam ve seyirciler oynamaya başladılar. Neyse ki şarkı ilk nakarat bölümünden sonra yarıda kesildi ve ahali hiçbir şey olmamış gibi yerine oturdu. Sohbet kaldığı yerden devam etti;

— Neden özür dilemek istiyorsunuz ilk karınızdan?

— Başka garılara para yedirdim ben.

Fonda yine müzik başladı; Gördün müüüü gördün mü paraları basmayı gördün mü?

Ve ahali anında ayağa fırlayıp göbek atmaya başladı.

Müzik yine yarıda kesildiğinde stüdyoya canlı bir telefon bağlantısı yapıldı. Hattın ucundaki kişi adamın ikinci karısı Şirin’di.

Ve Şirin konuya hızlı bir giriş yaptı;

— Sen neden Feride’den özür diliyosun namıssız, resmi nikahın bende.

— Doğru yaaa… O zaman ben Şirinle barışayım madem nikahım ondaymış.

Fondaki müzik bu kez de; Bir o yana bir bu yana bakma şaşkın…

Müzikle birlikte yine tüm stüdyo oynamaya başladı. Bu arada benim de sabrım taştı. Koltuğumdan kalkıp televizyonu kapatmaya niyetlendiğim anda ekrandan bir alt yazı geçmeye başladı.

“Kene yine can aldı. Isparta’da kene vakası. 2 ölü 5 yaralı”

Nasıl yani ya? Kene ısırması sonucu 2 kişinin hayatını kaybetmesine üzüldüm tabi ama bu yaralılar neyin nesi? Kene 5 kişiyi nasıl yaralamış olabilir?

Kafam iyice karıştı. Televizyonda göreceğim bir yeni habere ya da olaya dayanamayacağıma karar verip fişi çekiverdim.

Not: Akşam haberlerinde kene konusuna kesin çözüm bulunduğu söylendi. Doğadan toplanacak erkek kenelere radyasyon aşılanacakmış. Radyasyonlu erkek keneler salıverildiğinde gidip dişi kenelerle çiftleşeceklermiş. Ve yavru keneler sağlıksız olacağından kenelerin sonu gelecekmiş. Desenize işimiz erkek kenelerin performansına kaldı.

Hayır yani, düşününce aklıma şunlar da gelmiyor değil. Topladığın keneleri niye geri salıyorsun, yok etsene. Madem erkek kene toplamak o kadar zor değil, hepsini toplayıp çiftleşme işine son versene. Bir dişi keneden 7000 adet yavru kene ürediğine göre erkekleri toplayacağına dişileri toplayıp bu hesapsız çoğalmaya dur desene.

 
Toplam blog
: 61
: 2350
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

17 yaşımdaydım yazmaya ilk başladığımda. Dünyayı tanımaya çalışırken kendimi de tanıdım zaman içinde..