Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Kent gönüllüleri gençlik kampı

Kent gönüllüleri gençlik kampı
 

Bursanın şirin beldesi Ürünlüden sizlere bir haber getirdim. Kent Gönüllüleri Gençlik Kampı. Bursa Büyükşehir Belediyesinin gençler için yaz sezonlarında 4 farklı döneme ayrılmış bir kamp. Bu yıl kamp daha da zenginleşti. Artık bu 4 dönemden toplam 25 öğrenci Bosna-Hersek Sarajova'ya gidiyor. Bunu ilk duyduğumda Şans Kapıyı Kırınca adlı dizideki Barbunya Adası tatlili aklıma geldi. Belki hatırlayanlar vardır. Neyse ne diyorduk...

Kent Gönüllüleri Gençlik Kampına ben geçen yaz katıldım. Ve çok memnun kaldım. Orada sizlerle hayli ilgileniyorlar. Kampın en önemli amacı isminden de anlaşıldığı gibi insanlara Kentlilik Bilincini aşılamak. Ve bunu da hayli hayli yapıyorlar. Bu kamp gençler için. Her akşam gençlere özel dumtıs dumtıs eğlenceler var. Her dönem 10 gün sürüyor. Eğer benim gibi Bursa'da yaşıyorsanız, ya da Bursa Belediyesinin icraatlarına bakmak istiyorsanız www.kentgonulluleri.org adresine mutlaka bakın!

Bursa çalışıyor. Bursa gençler için yaz sezonunu en iyi geçirmek isteyenler için kurdu bu kampı. Mutlaska ziyaret edin bu kampı. Adres neresi derseniz. Bursa Uludağ Üniversitesi Karşısı/Ürünlü. Bu yazımızı da burada finishliyelim. Herkesten bu aralar sık yazı yazamadığım için özür diliyorum. Şen ve esen kalın.

SEVGİLERİMLE....

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..