Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Kent Sarhoşu (2)

İnanılmazların varlığına inanmazken

İnanılmaz sandığım, yokluğunla karşımda

Aşk mı sadakat mi soruları geçiyor önümden

Ardımdan sesin duyuluyor

Oysa susacaktın…

Suskunluğuma sebep arıyorum nicedir

İkimizin varlığı beliriyor kapımda

Kapımda göz alıcı ihanet sezgisi

İnanılmazların varlığından dem vuruyoruz

İnanıyorum artık şarabın tadına

Unutuyorum unutkanlığımı…

Hep unuturdum oysa bilirsin

Seni hatırlamamaya kuruyorum  hasretimi

Çalmalara beş kala erteliyor vuslat unutkanlığımı.

Hatırlanmak uğruna unutturuyorum adımı aynalarıma

Unutulan siluetim oluyor göz kapaklarında

Aynalarımda el yardımlı bakışların duruyor

Ruhumu arıyorum olmayanların olgusunda

Bulamıyorum

Ruhum üç hece ihanet dosyasında…

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..