Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Kent sarhoşu (3)

Yolunda gidemiyorum ıssızlığımın

Gittiğim yollar sadece sen kadar açılıyor ömrümde

Ve anca ben kadar uzuyor soluklanmadan.

Her durakta yeni hayatlar tanıyorum

Her biri bir parça selam atıyor ceplerime

Ceplerimde ağır yanıklar

Her yangın bir odun daha atıyor arsızlığıma

Ben yinede rüzgar savruluyorum yollarına…

Binlerce ah’ına bir ah katmadan geçiyorum iz bıraktığın yar’lardan

Tırnaklarıma yolluk nikotin takviyesi yapıyorum

Açlığıma sen içiyorum acıkmadan.

Yolda sen ısmarlıyorum kendime

Senleşiyorum

Yalansızlığım yalan oluyor…

Seni bulamıyorum artık saf bakışlarda

Sen gene aranmamaya kuruyorsun saatini

Ben gene bulmamak için düşüyorumyollara..

Ayyaşlığım sarhoşluğumdan değil

Hükümsüz bakışlarındandır bilesin…

Karasularımda izinsiz dolaşma hakkın düşüyor bu gece.

                                        

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..