Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Kent sarhoşu (5)

Koluna silinmiş hayallerle var oluyorum hayatta

Kim bilir kaç gömlek geriden sarılıyordum sana

Düşüncelerime kin bulaşıyor

Ne gam

Ben senin düşsel avuntularından sağ çıkmışım

Kime yar olurum akınlarda.

Şimdi gidiyorsun

Gelmeler utanıyor gidişinle

Dönmeler asılsız ve duraksız yüreklerde

Gitmeliyim bende

Koluma sinmiş kokunla

Ecelime yenilmeden

Ve kalmadan ardın sıra

Olmadığın yerlerde sabahlarım belki…

Ağlamalı sabah nöbetlerinde

Sen anlamazsın beni

Gel(me) komasına giren sev(me)lerin olmadı senin

Ve olmadı samanlıktan gül bahçesi

Sen anlamazsın beni

Hayallerim sığmadı gençliğine

Yarinden alıntı yaraların olmadı senin

Şimdi gitmeliyim

Kefen kokusuna bulanmış hikayenden

Kovuluşumun sır dökümünde…

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..