Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '17

 
Kategori
Deneme
 

Kentin Tam Kıyısında

Kentin Tam Kıyısında
 

Bugün kentin tam kıyısından geçtim yine.
İncir çekirdeğini doldurmayacak şeylerden konuştuk ağaçlarla.
Dut ağacının gölgesinden geçtim, suyla ışıldayarak.
Kentin tam kıyısında, kurumuş mısır saplarını taşıyan kadınla değdi gülümsememiz birbirine,
ve sonra durdum aniden ıssız yolun tam ortasında.
Dinledim, ağaçların arasında kaybolmuş o evden gelen nağmeleri;bir bağlama sesi ve

"Uzun İnce Bir Yoldayım
Gidiyorum Gündüz Gece."

Kargıların gölgesinde,
yolun tam ortasındaydım ve
Uzun İnce Bir Yoldaydım
Gidiyordum Gündüz Gece
Kentin Tam Kıyısında.

--------------------------------------

arasaydım bulamazdım

davet

edilmiş olmalıyım ki

bilinmez yollar beni ona götürdü
 

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..