Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Kenttir tüm sorumlusu bu kamaşmanın

Kenttir tüm sorumlusu bu kamaşmanın
 

antakya


Küllenme korkusu mu bu bilemiyorum

Teselliyi nerde arayacağına karar verememiş ayaklarım

İmkânsıza yürüyor

Yani sana…

—II-

Artık tanıyamadığım mekânlar geliyor üstüme

Boğulmaya yakınken sorular soruyor bir çocuk

Kimsiniz siz?

Bildik bir paragrafın tutsaklarıydık belki

Anlaşılır öykülerin figüranları

Hep bir ağızdan söylenebilen bir besteydik sanki

Sıradan, sade yani insan…

—III-

Günlerden ne olduğundan çok

Ne zaman gece olacağının önemsendiği

Dönemlerdeydik…

—IV-

Kaybolmak bu değilse nedir, bilemiyorum

Adressiz gezinmeler yeniliği örüyordu özenle

Ben imkânsızı istiyordum

Yani seni…

—V-

Bak işte ışığa da alıştım…

01.06.10

Nadir

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..