Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '15

 
Kategori
Edebiyat
 

Kerim’ce Güzellemeler -2-

Birisi veya bir şey hakkında iyi konuşulunca iyisin, hoşsun: ama çirkin ve olumsuz yönleri anlatıldığında bir bardak su da kıyametler koparılır. Maalesef insanlar böyle işte!!!

*

Soruyorlar; “Stabil bir ortam var mı, yok mu?”  Sizce var mı?..

*

Bir arkadaşım derdi ki; "özgürlük ABD 'de hayvanlara verilen özel bir haktır" Artık ne kadar doğru bilmiyorum! ABD'yi görmedim.

*

Memlekette ne kadar da çok kalın odunlar var. Testereyle kesiyorsun, kesiyorsun bir türlü bitmiyor. Yakılması lâzım galiba!!. Size de lazım mı?

*

İki kardeş düşünün;
Biri sabah erkenden kalkıyor, simit satmaya gidiyor, az da olsa 3-5 lira kazanıyor,
Bir diğeri, gece 12' de eve geliyor, sabah-öğlen vaktinde ancak yataktan kalkıyor,
Siz, bunlar hakkında ne dersiniz?
Ya da siz, bunlara ne dersiniz?

*

Sen istediğin kadar beni anlama, beni anlayan biri var elbette!
Sen istediğin kadar oradan kalkma, kaldıracak biri vardır elbette!
Öyle ki anlayana güzel mesajlar vardır.

*

Bir vatandaş anlatıyor:

“Dün, 400 yataklı hastane de yaşlı amcanın biri salondaki bankta hem oturuyor, hem inliyor hem de bağıra bağıra söyleniyordu.

Anlamak için yanına yaklaştık.

"Hayırdır amca?" deyince; "Bu hastaneyi buraya getirenlerin Allah... versin, Allah onları da benim gibi yapsın!" diye sitem ediyordu.

Artık ne hastalığı varsa!!

Daha taşeron işçilerini söylemiyorum bile! ” diyordu.

 

*

Kendini Hint kumaşı gibi görenler var,
Güya dünyanın sefasını sürenler var,
Garip güreba defterini dürenler var,
İnan sizinkini de dürecek Allah var.

 

Şöyle, böyle diye insanları horlama,
İlla ki beddua yapsın diye zorlama,
Yürekte zaten kor ateş var sen harlama,
İnan sizinkini de görecek Allah var.

 

Çok şeyler bildiğini sanan ey cahiller,
Sayısız iş yapanlar sanmayın ehiller,
Söyleyebilseler ah o gözler ve eller,
Sanmayın sefasını sürecek, Allah var.

*

Benim hakkımda ne düşünüyorsan ALLAH''  da sana iki katını versin..(Hadis-i Şerif).

 

 

Kerim BAYDAK

kbaydak61-artan@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1022
: 214
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

Kerim BAYDAK 01.01.1961  ADIYAMAN  doğumlu.. 2003 yılında Anadolu Üniversitesi  İşletme Fakultesi..