Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Kerim Korkut'un Hayal Dünyası

 
Hayal yaşamın kaçamağı, hayatımız nasıl olursa olsun hayal kurmaya başlayınca bugün böyle ama yarın daha iyi olacak diyoruz.
 
Şüphesiz avunma; bir şey değiştiği yok ama rahatlatıyor bizi antideprasan etkisi gibi. Zaten bir de sonra durum düzelirse hayal kurmak o anı kolay atlatmamızı sağlıyor.
 
Özellikle benim gibi hayalperest insanlar zor hayat şartlarına hayal kurarak katlanırlar. 
 
Kurduğum hiç bir hayal gerçekleşmedi ama hayallerim olmasa yaşayamazdım. Gerçekleşmeyen hayaller daha güzeldi. 
 
Gerçeği sevmedim o da beni sevmedi. Güçsüz insanlar hayal kurarmış, güçsüz değildim öyle yaşamayı seviyordum. Gerçekte sevgilim olmadı ama ne gam masal dünyasında prenseslerim vardı ölümsüz aşklar yaşadım. 
 
Hayatım acılarla dolu olduğu halde çok mutlu oldum. 
 
Çocukken dövdüklerinde Zagor’un macera dolu dünyasına dalar her şeyi unuturdum. 
 
Gerçeği sevmedim gerçekçi insanları da. 
 
Gerçek benim üzerimde hiçbir zaman etkili olamadı çünkü istediğim her şeyi yapacak güçlü bir kişiliğim vardı ama ben tembellik edip hayal kurdum. Karakterim buydu karakterimi yaşadım. 
 
 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..