Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Kerim ve Barış

Kerim ve Barış
 

Yıllar önceydi, ben o zamanlarda daha küçüktüm ve hep' Pencereni aç perdeni arala, geleceğim rüyalarınaaa' şarkısını söyleyerek büyümeyi, ilk aşkı yaşamayı beklerdim. Bir yandan da Kerim Tekin hayranıydım diğer tüm genç kızlar gibi.... Yarım yamalak Türkçemle Kar Beyazdır Ölüm şarkısını ezberleye çalışmıştım da becerememiştim... Şimdilerde ezberledim ezberlemesine ama ne şarkıyı mırıldanmak ne de dinlemek istiyorum. Nasıl isteyebilirim ki, ozamanlarda hayranı olduğum o genç ve yakışıklı adam artık yok.... Hatırlıyorum da bir de Burak Kut vardı ona da aşıktık biz o zamanlarda. Aman Allahım ne hayaller, ne senaryolar yazardık onlarla yaşayacağimiz aşklara dair...

Sonra bir gün Kerim'in öldüğünü duydum.... Sonrasında hafızam onu sildi, unuttum gitti. Geçenlerde bir akşam evde yalnız başıma oturuyorken aklıma geldi ve onunla ilgili bulabilidiğim herşeyi okudum, resimlerine baktım, şarkılarını dinledim. O zaman onu ne kadar özlediğimi anladım, 16 yaşındaki bir genç kızken onun beyaz atlı prensım olduğunu hatırladım ve çok duygulandım....

Ertesi gün, 12 yaşında olan güzeller güzeli kız kardeşime onun Cici Baba şarkısını mırıldandım ve ona şarkıyı bilip bilmediğini sordum. Ne şarkıyı biliyordu ne de Kerim'i. O an içim daha fazla burkuldu. Çünkü bizler Kerim'i yaşatmayı becerememiştik, bizler Ajlan'ı yaşatmayı becerememiştik, bizler Uzay Hepar'ı yaşatmayı becerememiştik, bizler onları unutturduk. Hem kendimize hem de sonradan gelenlerimize....

Kardeşimle konuşurken bana Barış'ı çok sevdiğini söyledi.... Daha 12 yaşında ama Barış'ı çok seviyormuş, Barış yakışıklı ve iyimiş.... O an aklıma benim yıllar önce Kerim'e ve Burak Kut'a olan saf aşkım geldi ve bir tuhaf oldum...

Sonrasında dün Barış'ın da trafik kazası geçirdiğini öğrendiğimde, kardeşimin de beyaz atlı prensini kaybetmek üzere olduğunu diye düşündüm... Ama bu böyle olmamalıyıdı, trafik kazalar böyle can almamalıydı...

Dünden beri kardeşimle beraber Barış için dua ediyoruz, iyileşsin ve hayata tutunsun diye.... İyileseceğine inanıyoruz ikimiz de, ve biliyorum ki kardeşim Beyaz Atlı Prensini kaybetmeyecek... O yaşayacak ve uzun yıllar boyunca bizi şarkılarıyla mutlu edecek...

Benim prensime gelince, o hala en güzel haliyle gülümsüyor.... Benim prensim göklerde, kardeşimin prensi ise aramızda kalacak biliyorum...

Kerim Tekin, umarım olduğun yerde mutlusundur, Nur içinde yat...
Barış Akarsu, umarım en kısa zamanda aramıza dönersin... Sen sevenlerini üzme...

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..