Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '18

 
Kategori
Blog
 

Kernel Panic

Kernel Panic
 

Sanırım çok az kaldı. Sistem birazdan arıza verecek. Sistemi çökmekten kurtaracak kontrol panelini yöneten, klavyesi kudretli kesim maalesef içinde bulunulan krizden bihaber. Az kaldı, sistem çökecek.

En dramatik ve en sinematik halimle başımı iki elimin arasına alıyor ve bu olup bitenle kendi ilgimi çözmeye çalışıyorum. İnsanın, bir türün bireyi olarak bir insanın etrafından başlayarak toplumunu önemsemesi onun ahlakıyla ilgili bir durumdur. Sadece öyle midir? Bu aynı zamanda o bireyin farkındalığıyla ve zekasıyla da ilgili bir durumdur. Çoğumuz, çoğunuz kendi etrafında olup biteni ancak algılayacak kadar zeki. Veya tersi. Çoğunuz halka biraz genişleyince biraz daha kalabalık bir zümreyi, onun başına gelenleri, gelme ihtimali olanları ne algılayabilecek, ne de idrak edebilecek seviyede. Dünya yanmış umrunuzda değil.

O zaman çıkar yol Kasımpaşa. Benim de umrumda değil. En azından bugün için bu böyle. Kendi yağınızda kavrulun. Kendi terinizde boğulun. Ben de sizlerin hep yaptığı gibi keyfime bakayım. Bu çarşıda kaliteli mal satılsın derdinden geçtim, satılan ekmek, yumurta, peynir en azından en kalitesizinden bile olsa ekmek, yumurta, peynir olabilsin diye uğraşıyordum. Artık anlıyorum ki aslıyla ilgisiz şeyleri hep severek satın alıyor, göbek atarak tüketiyor, hem de bunu kendi akıllılığınıza delil sayıyorsunuz. Düzelmeyeceksiniz.

Ko gitsin rahvan o zaman. Ko gitsin, rahvan!

Son olarak: Ben köşe yazısı yazmayacak idim, Türkmenler bana bunu yazdırdı.

 
Toplam blog
: 3
: 75
Kayıt tarihi
: 23.03.16
 
 

Denizci.  ..