Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

20 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Kertenkele

Gündüzün güneşi gecenin ayazı

Gözlerin önünde hayaller uçuyorsa

Gündüzün güneşinde yanmak

Gecenin ayazında üşümek nedir?

Kim bilir, bir ben, bir kertenkele

Güneş yakmıyorsa

Gözlerin bakmıyorsa

Geceyi gündüz, gündüzü gece

Kim bilir, bir ben, bir kertenkele

Susamış kertenkele birde ben

Kertenkele suya, ben sevdaya

Çağlayanın suçu mu ? benim mi?

Kim bilir, bir ben, bir kertenkele

Çağlayan olmasa ağaçlar susuz

Hayal olmasa sevdalar umutsuz

Hayal kurunca gözler kapalı

Kim bilir, bir ben, bir kertenkele

Burcun ne der okudun mu ?

Güneş yine doğacak

Sıcak ya da soğuk olacak

Sabah akşamı bulacak

Hayat bir gün sana doyacak

Fakir zengin bir olacak

Hoca bir gün sela okuyacak

Seni dostlar musallaya koyacak

Nasıl bilirsiniz diye sorulacak

Bir gün bak öldün diye duyulacak

Hayat güzel sev sevdan duyulsun

Hesapsa sevdan için sorulsun

Cevapsa nasılsa duyulsun

Duyulmasa ne yazar

Kim bilir, bir ben, bir kertenkele


Cebirin Defteri ; 20, Kasım, 2010 ; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..