Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

07 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Kervan yıldızı

Kervan yıldızı
 

Resim: Alıntı


Gözlerim ufukta, yoluna düştüm

Ateşin közünde, yandım tutuştum

Gece gündüz çıkıp, geçene sordum

Kalmadı dermanım, bittim yoruldum

Umudum sendedir, kervan yıldızı



Ah ile vah ile, geçti bu ömrüm

Bu âlemde sensiz, yaşamak zulüm

Gönlüm ister seni, her gün yanımda

Yaşamak böyle ise, gelsin bu ölüm

Umudum sendedir, kervan yıldızı



Sordum bulamadım, hal soramadım

Yan yana gelip de, ben yatamadım

Bir yerde buluşup, laf yapamadım

Aşkımdan vazgeçip, bir dönemedim

Umudum sendedir, kervan yıldızı



Denizlere dalıp,  kol atamadım

Yıldızlara çıkıp, hiç soramadım

Yollarına düştüm, iz bulamadım

Halimi arz edip de sunamadım

Umudum sendedir, kervan yıldızı 

 

Adem GÜNGÖR Muğla/ Fethiye

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..