Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '10

 
Kategori
Öykü
 

Kesekli zamanı

- Yeğenim ateşin var mı?

- Gel gel var Kesekliden misin?

- Yok Hacı Yakup lu danım.

- Şinasi ağa vardı Hacı Yakupluda 74 ‘ Kıbrıs barış harekatında babamla askerlik yapmışlar.

- Hatırladım battaniyelerle köye geldiydi mütareke den sonra. Yakın zaman geçti sel oldu ailecek köyden göçtüler. Babayın lakabı neydi ?

- Fosfor Duran.

- Bu ismi bir yerden hatırlıyorum , ama tam gözüme ilişmedi. Yoksam depocu Tümay’ı dolandıran adam değil mi?

- He öyle bir şey olduğunu duymuştum.

- Tamam tamam baban o , fosfor tam kumarbazın tekiydi. Berber Feridun’la köyü birbirine katardı. Şevalci den gelirkene tırın altında kaldığını duyduğumda yine de üzülmüştüm.

- Evet yedi sene oldu vefat edeli.

- Başın sağ olsun yine de yeğenim.

- Dostlar sağ olsun .

- Sen neredesin şimdi ? Ayvaz’la çalışan biri var diyorlardı Kesekliden .

- Benim o .

- Ayvaz’ın temizlik şirketi varmış orada mısın?

- Yok onu devretti. Şimdi butik otel aldı, oranın müdürlüğünü de kısmetse ben yapacağım . Biraz restore işleri var .

- Restore ne demek ?

- İnşaat işleri senin anlayacağın .

- Butik otel neci ?

- Yeni nesil otel bu kültür turizmi.

- Benim aklım ermez o işlere.

- Normaldir emmi.

- He. Senin köye gelmen beni çok şaşırttı.

- Anam hasta ondan buradayım .Yoksa karso köpeği görsün bunların yüzünü. Akrabaymış , ne akrabası ? akbaba bunlar .

- Siz gençlerin suçu yok , lakin size de rahmetli yüzünden kötü gözle bakıyorlar. Aynı muamelenin olmaması icap eder.

- Onun için kaçtık ya buralardan.

- Teyzenin üzerine varisli altı yüz dönümlük yeriniz vardı atadan kalma , ihtilaf vardı satılma hususunda ne oldu şimdi?

- Yok hala yerinde sayıyor. O mal kimseye yar olmayacak bu gidişle.

- Hakkat otuz yıldır işitirim bu meseleyi. İnşallah çözülür bir gün . Evlendin mi?

- Yok gayrı Müslim bir kızla yaşıyorum .

- Yeğenim yine nikahınızı kıyın öylesi doğru değil .

- Kendisi dert etmiyor. Sen hacı Yakupluya , Kesekliye bakma bir buralar değişmedi , yoksa her taraf reformdan nasibini aldı .

- Tövbe tövbe..

- Tövbe tövbe ya , biraz gör , incele ve sonra söyle “ be be” diyen olmuyor hiç .

- Namaz vakti geliyor bana müsaade. Yolun açık olur inşallah

- Sağol.

- Hadi dua ile.

- Dua ile.

Şu Keseklinin fundalıklarının hepsini kessem bunların türevi yine artar. İstismar ve vakanüvislik sanatından gerçek tümcelere bir seferde geçmeyi düşünseler !

 
Toplam blog
: 14
: 362
Kayıt tarihi
: 31.05.09
 
 

Almanya doğumluyum. 2000 yılından beri yazıyorum . ..