Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kesintisiz ısrar

Kesintisiz ısrar
 

her şeyin bir bedeli var


Çok yoruldum artık varsa bir çözüm diyordu kadın, adam ısrarla ben ve benim hayatım diye diretiyor başka bir şey duymuyor ve konuşturmuyordu. Kocaman kocaman açılmış gözleriyle durmadan kadını suçladı haklı olabilmek için kendince sebepler söylüyor ve karşısındakine psikolojik baskı olarak bağırıyordu. Kadın yemezler canım dedi sakin bir tavırla onda gördüğü hiddete karşı tepkisizdi artık ne korkuyor ne de susuyordu ve zaten yolun sonu bunu ne değiştirebilir ki diye tekrarlıyordu kafasında.

Endişeli veya sorumlu değildi artık bir zaman dilimi evet yirmi yıl gibi bir zaman dilimi geçmişti, adam kadına her fırsatta kendisinin ne kadar değerli olduğunu anlatıyor tekrar yoluylada beyninde olumlu etkiler yaratmak istiyordu, bunları bilinçli yaptığını sanmıyordu kadın çünki karşısındaki yirmi yıllık kocası tavan yapmış bir narsisti. Sıra kadına geldiğinde tek kelimesi adamı mahvediyor ve dakikalarca aynı şeyleri tekrarlıyordu, kadın kendi kendine artık onu dinlememe gerek yok deyip sustu ve o sanki fonda konuşuyormuş gibi kendi düşüncelerine daldı, adam arada sorular sorarak etkisini ölçmek istiyordu ve kendince yıldırma taktikleri geliştiriyordu.

İhanetti bütün sıkıntıları ne geçim ne gelecek ne de iki çocuk gözleri artık ikisininde bir şey görmüyordu, adam ısrarla ben yaparım sende bak diyor kadın ise olmaz diye haykırıyordu, adam ne ihanetinden vaz geçiyor ne de karısını boşamaya yanaşıyordu. Trejik bir sonu olsun istemiyorum dedi kadın lakin adam kesintisiz ısrarla olmaz boşanma yok diyordu.
 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..